O nouă dezbatere care va avea ca temă
brandingul de oraş al Clujului este programată joi la Bastionul Croitorilor.
Potrivit organizatorilor de la săptămânalul de cultură urbană Corso, invitaţii sunt Aneta Bogdan –
MBA Chartered Marketer, Managing Partner Brandient, şi jurnalistul Cătălin
Ştefănescu.
Dezbaterea va avea loc joi,
24 iunie, la Bastionul Croitorilor din Cluj-Napoca.
Evenimentul va începe la ora 18.00. “Conferinţa de la Cluj este cea de-a doua
din seria conferinţelor Corso, urmând la scurt timp după evenimentul de la
Timişoara, de pe 10 iunie, la care poetul şi jurnalistul Emil Hurezeanu a
discutat cu traducătorul Alexandru Al. Şahighian despre viaţa şi cariera
laureatei Nobel pentru Literatură pe anul 2009, Herta Müller, plecând de la
ultima sa carte apărută în limba română, «Leagănul respiraţiei»”, a explicat
Corina Gliga, reprezentanta organizatorilor. Aceasta a adăugat că revista îşi
propune crearea unei platforme de dialog direct între personalităţi de marcă
din diverse domenii şi publicul din România.
“Conferinţele sunt deschise
participării tuturor celor interesaţi şi promovează interacţiunea publicului cu
invitaţii. Conferinţele Corso vor continua la Sibiu,
Braşov şi
Târgu-Mureş cu invitaţi de prestigiu din lumea culturală şi ştiinţifică din
România. Dezbaterea de la Cluj este organizată în parteneriat cu Primăria
Cluj-Napoca”, a mai subliniat Gliga. Corso este o publicaţie de cultură urbană, cu apariţie săptămânală, distribuită în cinci
dintre marile oraşe din Ardeal şi Banat: Braşov,
Cluj, Sibiu, Timişoara şi Târgu-Mureş. Reprezentanţii
municipalităţii au declarat că s-au implicat în acest eveniment deoarece
brandingul este un subiect de actualitate şi că, în cazul Clujul, s-a stabilit
că primăria va colecta toate punctele de vedere.