Brandul Clujului, dezbătut la Turnul Croitorilor

Brandul Clujului, dezbătut la Turnul Croitorilor

 O nouă dezbatere care va avea ca temă brandingul de oraş al Clujului este programată joi la Bastionul Croitorilor. Potrivit organizatorilor de la săptămânalul de cultură urbană Corso, invitaţii sunt Aneta Bogdan – MBA Chartered Marketer, Managing Partner Brandient, şi jurnalistul Cătălin Ştefănescu.

 

Dezbaterea va avea loc joi, 24 iunie, la Bastionul Croitorilor din Cluj-Napoca. Evenimentul va începe la ora 18.00. “Conferinţa de la Cluj este cea de-a doua din seria conferinţelor Corso, urmând la scurt timp după evenimentul de la Timişoara, de pe 10 iunie, la care poetul şi jurnalistul Emil Hurezeanu a discutat cu traducătorul Alexandru Al. Şahighian despre viaţa şi cariera laureatei Nobel pentru Literatură pe anul 2009, Herta Müller, plecând de la ultima sa carte apărută în limba română, «Leagănul respiraţiei»”, a explicat Corina Gliga, reprezentanta organizatorilor. Aceasta a adăugat că revista îşi propune crearea unei platforme de dialog direct între personalităţi de marcă din diverse domenii şi publicul din România.

 

“Conferinţele sunt deschise participării tuturor celor interesaţi şi promovează interacţiunea publicului cu invitaţii. Conferinţele Corso vor continua la Sibiu, Braşov şi Târgu-Mureş cu invitaţi de prestigiu din lumea culturală şi ştiinţifică din România. Dezbaterea de la Cluj este organizată în parteneriat cu Primăria Cluj-Napoca”, a mai subliniat Gliga. Corso este o publicaţie de cultură urbană, cu apariţie săptămânală, distribuită în cinci dintre marile oraşe din Ardeal şi Banat: Braşov, Cluj, Sibiu, Timişoara şi Târgu-Mureş. Reprezentanţii municipalităţii au declarat că s-au implicat în acest eveniment deoarece brandingul este un subiect de actualitate şi că, în cazul Clujul, s-a stabilit că primăria va colecta toate punctele de vedere.

 

Comenteaza