Video 1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''

1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''
1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''
1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''
1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''
1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord – Pod Oașului-Răsăritului

Culoarul de Mobilitate Nord – Pod Oașului-Răsăritului – străzile Răsăritului-Câmpul Pâinii-Pod IRA presupune o investiție de peste 1 miliard de lei, cu TVA.

Vineri, 13 iunie 2025, în Consiliu Local, se vor aproba indicatorii tehnico-economici  pentru primul tronson al Culoarului de Mobilitate Nord care. Ulterior, poate fi lansată licitația de proiectare și construire. 

1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''

''Este o investiție atât de necesară orașului, lungimea de aproape 10 km, piste de biciclete pe 12 km, 3 poduri noi, 6 sensuri giratorii. Aici e de așteptat și că dezvoltatorii imobiliari nu vor putea trece la realizarea construcției, dacă nu vor face o parte din proiect. Trebuie să pună și ei umărul. După această etapă, urmează licitația'', a declarat edilul Emil Boc, la ZIUA LIVE. 

Noul bulevard va cuprinde cele două mall-uri de mari dimensiuni - Rivus dezvoltat de Iulius și Atterbury pe fosta platformă Carbochim și Transilvania Mallrealizat de Prime Kapital și MAS Real Estate pe platforma Sanex.

VEZI SI Noul super bulevard al Clujului. Boc: "Va fi de talia 21 Decembrie". Proiectant: "Este umbra orașului, dar ne oferă potențialul de putea face"

  • Lumigime traseul: 9,295 kilometri
  • Suprafață carosabil nou -102.609 metri pătrați
  • Lumgime trotuare – 11.524 kilometri
  • Suprafață spațiu verde: 30.033 metri pătrați
  • Lumgime pistă de biciclete: 12,987 kilometri
  • Poduri reabilitate: 2 bucăți
  • Poduri noi: 3 bucăți
  • Pasaj subteran: 2 bucăți
  • Stații transport în comun: 13 bucăți
  • Sensuri giratorii: 6 bucăți

Cele zece obiective de investiții ale proiectului


Obiect 1 – str. Câmpul Pâinii, Someș – intersecție str. Paris, km 0+000 – 0+625
Lungime 908 metri liniari, investiție peste 97 de milioane lei cu TVA, durată de implementare 2 ani din care 3 luni achiziția terenurilor, 6 luni proiectare și 15 luni execuție.

Obiect 2 – str. Răsăritului, Someș, intersecție str. Paris, km 0+000 – 0+542;
Lungime 649 de metri liniari, investiție de peste 42,3 milioane lei, durată de implentare 2 ani din care 3 luni achiziția terenurilor, 6 luni proiectare și 15 luni execuție.

Obiect 3 – str. Câmpul Pâinii, intersecție str. Paris-intersecție str. Fabricii, km 0+625 – 1+300;
Lungime 722 de metri liniari, investiție de peste 75,5 milioane lei cu TVA, durată de implementare a investiției 30 de luni din care 3 luni, achiziția terenurilor, 9 luni proiectare și 21 de luni execuția.

Obiect 4 – str. Răsăritului, intersecție str. Paris-intersecție str. Fabricii, km 0+542 – 1+260;
Lungime de 767 metri liniari, investiție peste 116,1 milioane lei, durată de implementare de 45 de luni din care 3 luni achiziția terenurilor, 12 luni proiectare și 30 de luni, execuția.

Obiect 5 – str. Câmpul Pâinii, intersecție str. Fabricii-intersecție str. Fabricii de Zahăr, km 1+300 – 2+169;
Lungime 869 de metri liniari, valoarea investiție peste 70,8 milioane lei cu TVA, durată de implementare 37 de luni din care 3 luni pentru achiziția terenurilor, 10 luni proiectare și 24 de luni execuție.

Obiect 6 – str. Răsăritului, intersecție str. Fabricii-intersecție str. Fabricii de Zahăr, km 1+260 – 2+107;
Lungime 960 de metri linairi, investiție de peste 241,9 milioane lei, durată de implementare de 45 de luni din care 3 luni achiziția terenurilor, 12 luni proiectare și 30 de luni, execuția.

Obiect 7 – str. Câmpul Pânii, intersecție str. Fabricii de Zahăr – Pasaj IRA, km 2+169 – 3+334;
Lungime 2089 de metri liniari, investiție peste 158,6 milioane lei și o durată de implementare de 33 de luni din care 3 luni achiziția terenului, 9 luni proiectare și 21 de luni execuția.

Obiect 8 – str. Răsăritului, intersecție str. Fabricii de Zahăr – intersecție Pod IRA, Tronson 1 km 2+107 – 2+946 și Tronson 2 km 0+000 – 0+307;
Lungime 1391 de metri liniari, o investiție de peste 84,9 milioane lei cu TVA și o perioada de execuție de 33 de luni din care 3 luni achiziția terenului, 9 luni proiectare și 21 de luni execuția

Obiect 9 – str. Aurel Vlaicu, km 0+090 – 0+250, Pod IRA peste DJ105S și Magistrala L300, str. Traian Vuia km 0+350 – km 0+380;
Lungime de 293 de metri liniari, investiție de peste 85 de milioane de lei și un termn de execuție de 31 de luni din care 3 luni, achiziția terenului, 9 luni proiectare și 19 luni execuția.

Obiect 10 – str. Câmpul Pâinii – intersecție str. Turnu Roșu, km 3+334 – 3+857.
Lungime de 847 de metri liniari, o investiție de peste 84,7 milioane de lei și un termen de realizare a investiției de 24 de luni din care 3 luni, procesul de obținere a terenurilor , 6 luni proiectare și 15 luni execuția.

1 miliard de lei cu TVA pentru Culoarul de Mobilitate Nord. Boc: ''Dezvoltatorii imobiliari vor pune și ei umărul''

Culoarul de mobilitate Nord (Podul Oașului-Răsăritului și străzile Răsăritului – Câmpul Pâinii – Pod Ira) va fi dezvoltat ca o nouă arteră de circulație cu 4 benzi, în așa fel încât să se integreze corect în rețeua urbană de mobilitate dar și la cea de transport public, velo și pietonal. Proiectul a fost realizat de Biroul Mossfern și NV Construct. Durata de implementare a investiției este de 45 de luni, din care 3 luni achiziția terenurilor, 12 luni perioada de proiectare și 30 de luni, perioada de execuție.

Etichete
Comenteaza