Bilanțul "BLACK FRIDAY"-ul administrativ inițiat de Consiliul Județean Cluj. Tișe: „Un real succes”
- Scris de Sergiu Vlăgea
- 18 Noi 2024, 15:50
- Administraţie
- Ascultă știrea
Campania administrativă de „Black Friday” derulată de către Consiliul Județean Cluj în perioada 11 – 15 noiembrie 2024, s-a bucurat de noi reușite.
Astfel, pe parcursul celor 5 zile, au fost emise 50 de acte de urbanism online, din care:
• 36 de certificate de urbanism
• 5 autorizații de construire
• 9 alte tipuri de acte specifice
Toate aceste acte depuse exclusiv online, prin intermediul platformei Ghișeul Unic (https://public.cluj.archi), au fost rezolvate de Consiliul Județean Cluj în termen de 24 de ore.
„A fost, din nou, o provocare importantă pentru noi să ne mobilizăm ca, într-un timp extrem de scurt, să rezolvăm un număr de 50 de documentații, pe lângă celelalte câteva sute pe care le aveam deja în lucru. Comparativ cu campania similară derulată în noiembrie 2023, am constatat o creștere a numărului de cereri de urbanism depuse și emise exclusiv online, ceea ce ne arată faptul că cetățenii înțeleg tot mai mult beneficiile digitalizării serviciilor publice și eliminării hârtiei și cozilor de la ghișeu”, a transmis șeful CJ Cluj, Alin Tișe.
Reamintim faptul că, în acest moment, prin intermediul platformei Ghișeul Unic dezvoltate de Consiliul Județean Cluj sunt digitalizate 46 de categorii de documente, respectiv:
- 15 tipuri de acte din domeniul urbanismului
- 5 documentații necesare derulării unor lucrări în proximitatea sau care implică utilizarea drumurilor județene
- 6 cereri în vederea închirierii unor spații la Stadionul Cluj Arena
- 4 solicitări în vederea obținerii finanțărilor nerambursabile de la Consiliul Județean Cluj
- 2 cereri în domeniul turismului
- 11 tipuri de avize/autorizații emise de către I.S.U. Cluj
- 3 documente eliberate de către Compania de Apă Arieș.
Toate documentele emise online de Consiliul Județean au valabilitate juridică, semnătură electronică integrată, plata făcându-se online.