Video Foto Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier

Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier
| Foto: Facebook.com/cjcluj
Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier
Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier
Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier
Continuă lucrările pe Drumul Apusenilor. IMAGINI de pe șantier

Lucrările de reabilitare și modernizare derulate de Consiliul Județean Cluj pe Drumul Apusenilor sunt în etapa finală a proiectului. Miercuri s-a finalizat montarea grinzilor din beton la podul peste râul Crișul Repede din Valea Drăganului.

Așadar, lucrările desfășurate de Consiliul Județean Cluj în cadrul proiectului de reabilitare și modernizare a Drumului Apusenilor au continuat miercuri, 13 iulie, cu operațiunea de montare a grinzilor prefabricate din beton la podul amplasat pe cursul râului Crișul Repede.

În număr de șapte, grinzile au o lungime de 36,5 metri, o înălțime de 1,6 metri și o greutate, fiecare, de 55,7 tone. Ele eu fost amplasate pe suportul betonat al picioarelor podului cu ajutorul unor macarale speciale, de mare tonaj, în cadrul unei operațiuni extrem de spectaculoase.

„Cu o mobilizare exemplară, antreprenorul lucrării a reușit să poziționeze grinzile din beton ale podului în doar câteva ore. În perioada următoare, acesta va realiza placa de supra-betonare, hidroizolația și trotuarele, totul culminând cu amplasarea structurii rutiere. Constructorul a dat asigurări că toate aceste lucrări se vor finaliza până la sfârșitul lunii septembrie, astfel încât, în cel mai scurt timp, cetățenii din Valea Drăganului, dar și turiștii, să poată utiliza podul în condiții optime”, a transmis Alin Tișe, liderul CJ Cluj.

Conform reprezentanților forului administrativ județean, cu o vechime de peste 70 de ani și aflat într-o avansată stare de uzură, vechiul pod a fost afectat de fenomenele hidrometeorologice extreme din vara anului 2020. În acest context, s-a decis construirea unui pod nou.

Amintim faptul că lucrările de reabilitare și modernizare derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul proiectului „Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni, prin modernizarea DJ 108K (limita jud. Bihor – Baraj Drăgan) de la km. 26+455 la km. 29+495  și DJ 764B (Baraj Drăgan – intersecție DN1) de la km. 0+000 la km. 22+164,500”, în lungime de peste 25 de km, au intrat în etapa finală, stadiul fizic al acestora depășind 90%.

Comenteaza