Emil Boc, mesaj pentru oamenii care s-au îngrămădit să prindă un loc de parcare: "E dreptul lor. Alți 4.200 de clujeni au completat aceeași cerere de acasă"

Emil Boc, mesaj pentru oamenii care s-au îngrămădit să prindă un loc de parcare: "E dreptul lor. Alți 4.200 de clujeni au completat aceeași cerere de acasă"
| Foto: digi24 / Servhost

Primarul Clujului i-a îndemnat pe clujeni să folosească serviciile online, asta după ce mai mulți oameni s-au așezat la coadă încă de marți seara să depună cererile pentru închirierea unui loc de parcare, în condițiile în care ghișeele s-au deschis abia miercuri dimineață.

A fost agitație mare, miercuri, în fața Primăriei Cluj-Napoca, unde oamenii se așezaseră la coadă încă de marți seara ca să își depună cererile pentru închirierea unui loc de parcare. Un bărbat a venit cu un copil în brațe și a cerut să intre în față, în condițiile în care legea îi oferă prioritate, enervându-i pe ceilalți clujeni care stăteau la coadă.

Emil Boc a vorbit despre situație și i-a îndemnat pe clujeni să folosească serviciile digitale pe care primăria le pune la dispoziție. 

"Asta este expresia libertății democratice. Dacă dorește omul să stea la coadă, e un drept pe care îl are. Alți 4.200 de clujeni au stat acasă la căldură, au apăsat trei taste și au completat aceeași cerere. Este o chestiune de opțiune individuală pe care o respectăm, dar noi am pus la dispoziție toate facilitățile electronice, să stai uitându-te la film și apâsând două taste și cu același efect.

Este adevărat că un clasament arată că Primăria Cluj este cea mai digitalizată primărie, desigur există și această posibilitate de a te prezenta fizic la ghișeu. În 8 ianuarie este prima zi de plată a impozitelor locale, a taxelor, a ratelor, a chiriilor. Din nou, recomandăm clujenilor să folosească metodele de plată online, fie prin autentificare la site-ul primăriei, fie prin accesarea site-ului Ghișeul.ro pentru a-și plăti taxele", a declarat Emil Boc, joi, la NapocaLive.

De asemenea, edilul a vorbit despre faptul că toți mai mulți oameni preferă serviciile online.

"Încet, dar sigur vom trece și noi în dimensiunea asta digitală. A fost în Finlanda, în Suedia, acolo 90-95% e totul digital și nimeni nu merge să stea la coadă ca să plătească sau să-și depună o cerere. Toată lumea merge digital. Estonia e de mult timp primul stat digital. Și în România cultura aceasta va veni cu timpul. În fiecare an tot mai mulți optează pentru serviciile online digitale. Noi vom accelera această dimensiune pe toate canalele", a mai spus primarul Clujului.

Cererile pentru închirierea unui loc de parcare pot fi depuse și online, dar redistribuirea celor rămase libere se face pe principiul primul venit primul servit, așa că oamenii nu au vrut să riște să se blocheze platforma așa cum a fost în anii anteriori.

Comenteaza