Foto Încep lucrările de modernizare la Grădinița „Floare de Iris”. Investiție de peste 8 milioane de lei
- Scris de Ziua de Cluj
- 25 Iun 2021, 15:49
- Administraţie
- Ascultă știrea
Ordinul de începere al lucrărilor pentru reabilitarea, extinderea, modernizarea și dotarea cu echipamente de infrastructură educațională a Grădiniței „Floare de Iris“, de pe strada Războieni, a fost emis, în data de 15 iunie 2021.
Viceprimarului municipiului Cluj-Napoca, Dan Tarcea a făcut anunțul. Astfel, corpul C1 cu regim de înălțime P al clădirii existente se va demola, iar corpul C2 cu regim de înălțime D+P+1E se va extinde rezultând o clădire cu un regim de înălțime P+2+Er, ajungând de la o suprafață construită de 481mp la una de 663 mp iar suprafața desfășurată de la 1.040 mp la 2.430 mp.
Momentan numărul locurilor pentru copii este de 160 urmând ca în urma implementării proiectului să ajungă la 225 locuri pentru copii cu vârsta cuprinsă între 3 și 6 ani. Sunt prevăzute următoarele lucrări:
-modernizarea și amenajarea spațiilor rezultate
-modernizarea acceselor pietonale și carosabile existente
-amenajarea de locuri de joacă și spații verzi în suprafață de 731,50 mp
-împrejmuirea existentă va suporta lucrări de reparații și modernizări și va fi dublată cu plantație de arbuști
-termoizolarea integrală a clădirii pe exterior.
Termenul de execuție a lucrării este de 12 luni. Valoarea totală a proiectului este de 8.807.077,60 lei cu TVA.
Sursa de finanţare este din Programul Operaţional Regional 2014-2020. Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Obiectiv Specific 4.4 - Creșterea calității infrastructurii educaționale relevante pentru piața forței de muncă.
Contribuția proprie a Municipiului Cluj-Napoca în cadrul proiectului ,,Modernizare Grădinița Floare de Iris” este în valoare totală de 906.813,78 lei inclusiv TVA, reprezentând suma cheltuielilor neeligibile ale proiectului în cuantum de 745.583,90 lei inclusiv TVA, și cofinanțarea de 2% din valoarea eligibilă a proiectului, în cuantum de 161.229,88 lei inclusiv TVA.