Se schimbă foaia: inspectorii primăriei nu mai pot interacţiona cu clujenii “pe holuri”
- Scris de Ziua de Cluj
- 15 Iul 2010, 17:12
- Administraţie
- Ascultă știrea

Edilul Sorin Apostu a explicat că la nivelul instituţiei există un centru de informare pentru cetăţeni şi că prin noul sistem doreşte să stopeze “relaţiile dintre cetăţeni şi inspectori”.
în consecinţă, de la începutul săptămânii s-a dispus ca accesul în clădirea de pe Moţilor să fie controlat, iar programul de audienţe al coordonatorilor de direcţii şi servicii a fost modificat. Ieri, portarul de la intrarea laterală în sediul central al primăriei era insultat şi agasat de oamenii care doreau cu orice preţ să discute cu angajaţii municipalităţii.
Portarul făcea faţă cu greu şi le explica cetăţenilor că o pot face doar dacă sunt programaţi în audienţă, iar aceasta este confirmată prin intermediul telefonului de la intrarea în instituţie de către un şef de serviciu. Cetăţenii au fost legitimaţi şi nevoiţi să se supună noilor ordine.
“Vrem să punem capăt relaţiilor de hol între oameni şi inspectorii noştri. Avem un centru de informare pentru cetăţeni, unde oricine poate merge să îşi rezolve orice problemă ar avea şi care ţine de primărie”, a explicat edilul Sorin Apostu. Potrivit reprezentanţilor Biroului mass-media al primăriei, noul program de relaţii cu publicul, dar şi orarul de audienţe al directorilor şi şefilor de servicii a intrat în vigoare de săptămâna aceasta.
“Un astfel de sistem s-a practicat şi în timpul administraţiei Funar, pentru ca cetăţenii să nu bântuie prin primărie. Chiar noi am avut cazuri de persoane care nu au dorit să mai plece până nu intră în audienţă la viceprimarul Moisin (care are cabinetul lângă Biroul mass-media – n. red.). De aceea există programări şi centru de informare pentru cetăţeni, ca şi angajaţii primăriei să poată lucra, iar cetăţenii să îşi poată rezolva problemele”, au informat reprezentanţii municipalităţii.