Unde poți să-ți faci GRATUIT buletin electronic în județul Cluj. Cum te poți programa și de ce documente ai nevoie

Unde poți să-ți faci GRATUIT buletin electronic în județul Cluj. Cum te poți programa și de ce documente ai nevoie

Începând din 20 martie 2025, clujenii pot obține buletinul electronic la sediul DJEP Cluj sau la sediile SPCLEP din Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Dej, Florești, Gherla, Huedin sau Turda, în funcție de domiciliu. 

Buletinul electronic se eliberează GRATUIT și poate fi solicitat de persoane de peste 18 ani, dar și la împlinirea vârstei de 14 ani. 

Ziarul Clujeanului îți arată ce pași trebuie să urmezi pentru a obține buletin electronic, cum îți faci programare și de ce documente ai nevoie. 

Programarea pentru buletinul electronic

Buletinul electronic poate fi eliberat la nivelul întregului județ Cluj: DJEP Cluj, SPCLEP Cluj-Napoca, SPCLEP Câmpia Turzii, SPCLEP Dej, SPCLEP Florești, SPCLEP Gherla, SPCLEP Huedin, SPCLEP Turda. 

Pentru a te putea programa ai la dispoziție platforma web – https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/create?judet=CJ

Pașii programării:

-Se accesează site-ul https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/create?judet=CJ;

-Se selectează Locație;

-Se activează butonul ”Carte electronică de identitate”;

-Se selectează un număr din ”Numărul de persoane programate”;

-Se selectează data la care îți dorești să îți depui cererea;

-Se selectează ora disponibilă din ecranul care se activează în dreapta;

-Se completează datele personale și datele de contact: NUME, PRENUME, Cod numeric personal, Adresă de email, Număr de telefon. Adresa de email este necesară pentru confirmarea rezervării;

-Se citește și apoi se bifează Politica de protecție a datelor cu caracter personal;

-Se dă click pe butonul “SALVEAZĂ” şi vei primi un mesaj la adresa de e-mail comunicată mai sus.

-În cadrul mesajului se apasă butonul “Confirmă rezervarea”. Această operație este valabilă într-un interval de 15 minute, de la ora solicitării rezervării;

-Pe ecran va apărea confirmarea sub forma unui text și se va trimite un alt mesaj, către aceeași adresă de e-mail. Mesajul va conține rezevarea și un Cod unic programare;

-În cadrul mesajului apare și butonul “Anulează programarea” și se apasă dacă dorești anularea programării; Apoi se mai solicită o confirmare a anulării programării;

-La ghişeu va fi prezentat atât mesajul primit prin e-mail cât și codul unic de programare de pe telefon sau în formă printată. De asemenea, la ghișeu va trebui să prezinți și toate documentele necesare pentru eliberarea buletinului electronic. 

Vei avea în vedere următoarele:

Programarea este gratuită şi netransmisibilă, iar înainte de completarea programării, solicitantul se asigură că deţine toate actele necesare aferente motivului/motivelor de eliberare a actului de identitate =>> Vezi aici toți pașii care trebuie urmați pentru a obține buletinul electronic - programare, documente necesare și până când se eliberează gratuit

 

Comenteaza