Aeroportul Internațional din Cluj angajează. Postul scos la concurs

Aeroportul Internațional din Cluj angajează. Postul scos la concurs
| Foto: Facebook - Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj

Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca angajează. Înscrierile se pot face până în data 7 aprilie 2025.
 

AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 08.04.2025, ora 10, selecţia pentru ocuparea următorului post:

Șef Serviciu Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare - Direcția Operațională:
1 post – perioadă nedeterminată

Condiţii necesare:

  • Absolvent de studii superioare - cu specific de inginerie - cu diplomă de licenţă;
  • Experiență Managerială - pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
  • Cunoştinţe Microsoft Office (nivel avansat);
  • Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Apt pentru efort psihic și fizic;
  • Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • Permis de conducere categoria B.

Reprezintă avantaje:

  • Diplomă de Licență/Master în domeniul ingineriei auto;
  • Diplomă de Licență/Master în domeniul științelor juridice;
  • Perfecționări/specializări/formări/instruiri în domeniul ingineriei mecanice-auto, dovedite cu certificate/atestate;
  • Experiență în domeniul aeroportuar;
  • Permis de conducere – altă categorie decât B.

Obiectivele postului:

  • organizarea, coordonarea și conducerea activităților în cadrul Serviciului Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare, în vederea menținerii în stare operativă a tuturor mijloacelor și echipamentelor din dotare, precum și îndeplinirea standardelor de calitate cerute de politica Aeroportului;
  • coordonarea activității serviciului pentru efectuarea transportului pasagerilor în vederea îmbarcării şi debarcării în / din aeronave;
  • elaborarea manualelor și procedurilor specifice, în conformitate cu modificările, reglementările naționale și internaționale aplicabile;
  • organizarea și coordonarea activităților de deszăpezire/degivrare a suprafeței de mișcare în zonele de responsabilitate și participarea efectivă la acțiunea de deszăpezire a infrastructurii aeroportuare;
  • realizarea permanentă a instruirii specifice pentru personalul din subordine;
  • achiziționarea de echipamente aeroportuare;
  • gestionarea permanentă a stocului și a consumului de carburanți.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere:

  • Cerere pentru înscrierea la selecție;
  • Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
  • Copie C.I.;
  • Declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • Documente care atestă studiile absolvite și experiența managerială (min. 5 ani)
  • Adeverinţă de la medicul de familie care atestă starea de sănătate.

Probele de selecție:

Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:

  • Selecția dosarelor de înscriere;
  • Proba scrisă – 2 ore;
  • Interviul.

Fiecare probă este eliminatorie.

Data limită de înscriere:

Dosarele de înscriere pentru selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 07.04.2025, ora 12.00.

Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264/307500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.

Comenteaza