Aeroportul Internațional din Cluj angajează. Postul scos la concurs
- Scris de Ziua de Cluj
- 20 Mar 2025, 11:49
- Economie
- Ascultă știrea

Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca angajează. Înscrierile se pot face până în data 7 aprilie 2025.
AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 08.04.2025, ora 10, selecţia pentru ocuparea următorului post:
Șef Serviciu Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare - Direcția Operațională:
1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Absolvent de studii superioare - cu specific de inginerie - cu diplomă de licenţă;
- Experiență Managerială - pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
- Cunoştinţe Microsoft Office (nivel avansat);
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Apt pentru efort psihic și fizic;
- Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B.
Reprezintă avantaje:
- Diplomă de Licență/Master în domeniul ingineriei auto;
- Diplomă de Licență/Master în domeniul științelor juridice;
- Perfecționări/specializări/formări/instruiri în domeniul ingineriei mecanice-auto, dovedite cu certificate/atestate;
- Experiență în domeniul aeroportuar;
- Permis de conducere – altă categorie decât B.
Obiectivele postului:
- organizarea, coordonarea și conducerea activităților în cadrul Serviciului Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare, în vederea menținerii în stare operativă a tuturor mijloacelor și echipamentelor din dotare, precum și îndeplinirea standardelor de calitate cerute de politica Aeroportului;
- coordonarea activității serviciului pentru efectuarea transportului pasagerilor în vederea îmbarcării şi debarcării în / din aeronave;
- elaborarea manualelor și procedurilor specifice, în conformitate cu modificările, reglementările naționale și internaționale aplicabile;
- organizarea și coordonarea activităților de deszăpezire/degivrare a suprafeței de mișcare în zonele de responsabilitate și participarea efectivă la acțiunea de deszăpezire a infrastructurii aeroportuare;
- realizarea permanentă a instruirii specifice pentru personalul din subordine;
- achiziționarea de echipamente aeroportuare;
- gestionarea permanentă a stocului și a consumului de carburanți.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
- Copie C.I.;
- Declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- Documente care atestă studiile absolvite și experiența managerială (min. 5 ani)
- Adeverinţă de la medicul de familie care atestă starea de sănătate.
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
- Selecția dosarelor de înscriere;
- Proba scrisă – 2 ore;
- Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere pentru selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 07.04.2025, ora 12.00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264/307500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.