Să vină Piedone la Big, în Mănăştur: "Singura soluţie..." / Clujenii s-au săturat de "furtişagurile" de la casele de marcat

Să vină Piedone la Big, în Mănăştur: "Singura soluţie..." / Clujenii s-au săturat de "furtişagurile" de la casele de marcat
| Foto: Sursa foto: Inquam Photos / George Calin

Tot mai mulţi clujeni se confruntă cu "furtişaguri" la casele de marcat din supermarketuri. Aceştia pun în coşurile de cumpărături produse cu un preţ, iar după aceea pe bonul primit la casa de marcat, descoperă că au fost taxaţi mai mult.

Un mănăşturean trage un semnal de alarmă cu privire la felul în care cei de la supermarket profită de neatenţia propriilor clienţi şi îi taxează mai mult decât preţul afişat la raft. 

"Vreau să trag un semnal de alarmă legat de “furtul” mai ascuns sau pe faţă din supermaketuri. Azi la Carrefour Big iarăşi i-am prins cu neconcordanţe la preţul de la raft şi cel de la casă. Fileul de păstrav somonat, pe ambalaj pret 23 şi ceva lei, la casa- SURPRIZĂ! 25 şi ceva. E a nu ştiu câta oară, şi totusi NU e normal să stăm noi să urmărim cu atenţie maximă fiecare scanare a produselor la casă. Da, am primit apoi diferenţa de bani, dar nu e ok. Problema e că nu cred că e un caz izolat, ci că se practică intenţionat, şi mizează pe faptul că fiind mereu aşa plin şi nebunie şi la casă, clienţii nu sunt vigilenţi, să observe", a relatat un mănăşturean pe un grup de Facebook al cartierului. 

Din nefericire supermaketul Carrefour de al Big nu e singurul care bagă cu consecvenţă mâna în buzunarele clienţilor mai puţin vigilenţi. Clujenii scriu în comentarii indignaţi că au păţit-o şi la Profi, şi la Kaufland, şi la Supeco, iar preţul umflat la casă faţă de cel de la raft devine o practică la marile supermarketuri.  

Singura soluţie pentru remedierea situaţiei este să vină Piedone într-o vizită pe la Cluj deoarece, din păcate am astfel de furtişaguri se întâmplă la mai multe magazine. Unii clujeni spun că şi-au făcut un obicei din a verifica bonul imediat după ce au plătit deoarece de cele mai multe ori găsesc câte o "eroare".

Adesea clienţii simt că "exact pe asta se mizează... multa lume, casierii te grăbesc, iar dacă mergi apoi să ți se dea diferența să vezi aia coada ce o faci după tine şi alea reacții ale celorlalți oameni..." / "Da, aşa este. Chiar e frecvent.. şi dacă vrei să vorbeşti cu vreun angajat de acolo să îl întrebi ce poţi face în situaţia asta, deodată toţi sunt ocupaţi, pe toti îi deranjăm. Mie cu chiu cu vai mi-au dat banii înapoi demonstrându-le că e neconcordanţă între raft şi casă", au recunoscut alţi clujeni.
 
În apărarea celor de la supermarket au sărit cei care spun că dacă oamenii nu au lucrat într-un magazin până acum nu îşi dau seama ce volum de muncă există acolo. "Se schimbă uneori şi peste 1.000 de preţuri pe zi, se pot întâmpla erori, toată lumea greșește. " / "Sunt prea puțini angajați la ce volum de lucru este. În orice magazin se întâmplă. Verifici bonul pe loc și se rezolvă problema", au argumentat alţii situaţiile. 

Sunt şi clienţi care odată ce s-au simţit furaţi de preţurile mincinoase şi taxarea în plus nu au mai călcat în acel magazin considerând că este o ofensă la adresa clienţilor să fie trataţi astfel. 

Amintim că din 7 februarie 2025, de când a fost numit șeful Autorității pentru Protecția Consumatorilor, Cristian Popescu Piedone nu a încetinit ritmul controalelor. 

Comenteaza