Cât au cheltuit festivalierii de la Electric Castle, Untold și Neversea

Cât au cheltuit festivalierii de la Electric Castle, Untold și Neversea
Untold 2019: Day one | Foto: Untold

Participanții festivalurile Neversea, Electric Castle și Untold au cheltuit aproape 5 milioane de euro, pe plan local, din care 78% în Cluj-Napoca, iar 22% în Constanța, arată datele agregate de fintech-ul Revolut ale utilizatorilor din peste 34 de țări.

Suma cheltuită pentru divertisment la Neversea a fost de aproximativ 57 euro/client, la Electric Castle de aproximativ 87 euro/client, iar la Untold, 88 euro/client. Următoarea categorie de cheltuieli a fost reprezentată de cazare și serviciile turistice – 77,5 euro/client la Neversea, 48 euro/client la Electric Castle și 45 euro/client la Untold. În ceea ce privește consumația la restaurante și cafenele, un client a cheltuit pentru aceste servicii, în medie, 25 euro la Constanța, 19 euro la Cluj, în timpul Electric Castle, și 21 euro, în timpul Untold.

Festivalurile sunt o bună oportunitate și pentru furnizorii de servicii de transport, precum și pentru galeriile comerciale, după cum arată datele aplicației financiare. În contextul acestor trei festivaluri, un utilizator al aplicației a cheltuit, în medie, 28 euro pentru transport și, respectiv, 35 euro la shopping, în Constanța, în perioada de derulare a Neversea, 18 euro pentru transport și 32 euro pentru shopping, la Cluj, în timpul Electric Castle, iar în contextul Untold, 15 euro pentru transport și 30 euro pentru shopping.

Dacă ne uităm la segmentarea pe categorii de vârstă, cea mai mare sumă cheltuită, în contextul tuturor celor trei evenimente, a fost înregistrată pentru serviciile de divertisment (biletele la festival, dar și alte tipuri de servicii similare), la categoria de vârstă 35-44 de ani, cu sumele medii de 68 euro, în contextul Neversea, respectiv 103 euro, în timpul Electric Castle și 115 europe durata Untold. Iar în privința cheltuielilor cu cele mai mici valori, vom vedea că tinerii cu vârste cuprinse între 18-24 ani au alocat cele mai mici bugete serviciilor de alimentație publică (restaurante, terase, cafenele, baruri), cu 18 euro cheltuiți în timpul Neversea, respectiv 13,6 euro, în contextul Electric Castle. La Untold, aceeași categorie de vârstă a cheltuit cel mai puțin cu transportul – 9,6 euro/ utilizator.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza