Stafful TIFF 2011 a crescut la ediţia a 10-a

Stafful TIFF 2011 a crescut la ediţia a 10-a
Ediţia a 10-a a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) a “explodat” în mai tot oraşul, filmul ajungând şi în Mănăştur, iar concertele şi lansările de tot felul fiind mai multe ca niciodată. Ca să facă faţă provocărilor, stafful festivalului s-a mărit, la fel şi numărul voluntarilor. PR managerul festivalului, Oana Răsuceanu, a vorbit cu ZIUA de CLUJ despre cifre şi oameni.

"Stafful ajunge la 200 de oameni, dar să nu uităm de voluntari: sunt 430. Anul trecut au fost 350. Majoritatea din Cluj, dar avem voluntari şi din afara Clujului, şi din afara ţării. Chiar echipa de making off a festivalului are o voluntară din Australia, de exemplu", a precizat Oana Răsuceanu.

"Şeful protocolului la Cluj este un american, prieten drag de-al nostru, care a lucrat la festivaluri mari, cum ar fi Tribeca din New York sau Los Angeles Film Festival. E o achiziţie bună pentru TIFF. Avem, de asemenea, oameni care vin pe perioada festivalului din alte ţări, dar sunt români, oameni care lucrează peste mări şi ţări. O colaborare mai veche avem cu graficianul nostru Raymond Bobar, care în prezent lucrează la Doha Film Institut, dar continuă să lucreze şi pentru noi. Aşadar, chiar dacă am plecat sau chiar dacă ne-am dus spre alte festivaluri şi alte direcţii, întotdeauna cei din echipă revin la Cluj şi la TIFF, fiindcă le e drag şi festivalul a crescut", a adăugat Răsuceanu. Fiecare departament îşi ia foarte în serios rolul şi fiecare ştie foarte bine la ce să se aştepte pe bucata lui, astfel că lucrurile sunt bine puse în ordine, potrivit reprezentantei festivalului.

"Ne-am extins numărul de hoteluri cu care lucrăm, pentru că altfel nu am face faţă, numărul de invitaţi fiind mult mai mare decât la ediţiile precedente, şi din străinătate, şi din România. Nu a fost nevoie să căutăm în afara oraşului, toată lumea stă în Cluj, e loc pentru oricine", a mai spus Răsuceanu. Din cauza numărului foarte mare de evenimente, din punctul de vedere al promovării şi comunicării acestora, la un moment dat cea mai mare provocare este "să te asiguri că se aude şi se ştie totul". "E greu. Până la urmă, şi presa selectează la un moment dat, la fel şi publicul, e canalizat pe anumite lucruri pe care vrea să le vadă şi faptul că noi, în acest moment, avem chiar de toate pentru toţi, e complicat pentru că trebuie să ştii exact care-ţi este targetul şi unde vrei să ajungi cu informaţia", a punctat PR-ul TIFF.

 

 

Etichete
Comenteaza