Nevoie de forţă de muncă în industrie. Clujana transportă zilnic muncitori din afara municipiului

Nevoie de forţă de muncă în industrie. Clujana transportă zilnic muncitori din afara municipiului
Directorul societăţii Clujana SA, Florin Gliga, a fost invitatul emisiunii ZIUA Live, de miercuri, de pe pagina de Facebook a ziarului nostru.

Florin Gliga a declarat că în acest moment societatea găseşte cu greu în Cluj-Napoca forţă de muncă dispusă să lucreze în industria producătoare de încălţăminte şi că fabrica este nevoită să transporte muncitori din alte zone ale judeţului.

"Avem o problemă cu forţa de muncă; este tot mai puţină forţă de muncă dispusă să lucreze în industrie în judeţ. Clujul oferă multe oportunităţi mult mai uşoare decât munca în industrie. Asigurăm transportul în fiecare zi unui număr important de angajaţi de la Turda şi de la âmpia Turzii sau din zonele limitrofe la fabrica din Cluj", a afirmat directorul Clujana.

Gliga a vorbit şi despre produsele pe care societatea le fabrică în prezent. Printre acestea se regăsesc şi celebrele "ghete de Clujana", renumite în tară şi străinătate, despre care directorul spune că sunt disponibile pe toată perioada anului şi că există un interes destul de mare şi acum pentru acest tip de produs.

"Producem pentru piaţa internă, dar şi pentru piaţa externă în sistem de lohn. Avem produse care se adresează unor largi categorii de public, produse de calitate şi la un preţ rezonabil, care poate fi acceptat chiar şi de categorii de oameni cu venituri medii şi mici", a explicat directorul Clujana.

Gliga a arătat că este important ca oamenii din comunitatea clujeană să înţeleagă că orice produs de Clujana cumpărat înseamnă poate chiar pentru vecinii lor o sursă de venit, aceasta bineînţeles în condiţiile în care Clujana oferă produse de calitate şi la un preţ competitiv cu alte produse de pe piaţă.

Clujana are în prezent circa 400 de angajaţi şi produce doar încălţăminte din piele. Conducerea societăţii spune că are un plan de creştere a fabricii şi că există şanse ca acest brand de tradiţie să cunoască o dezvoltare în viitor.

"Punem la punct un plan de distribuţie mai largă pe piaţa internă a unor produse cu valoare adăugată mare ca să putem să menţinem şi brandul în piaţă, să menţinem şi fabrica la capacitatea ei şi locurile de muncă", a mai precizat Gliga. Clujana este acum o societate comercială care are ca acţionar majoritar Consiliul Judeţean Cluj.

Comenteaza