Vinerea Neagră bancară: 600 de credite în patru ore
- Scris de Ziua de Cluj
- 17 Noi 2017, 16:15
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
În primele patru ore de ale campaniei de Black Friday a Băncii Transilvania (BT) au fost vândute peste 3.000 de produse și servicii ale băncii clujene.
Cele mai vândute cinci produse erau BT24 Internet Banking & Mobile Banking (1.661), creditele de nevoie personale (590), cardul de cumpărături Star (304), stickerele BT Pay (297), descoperirile de cont - overdraft (255).
Campania de shopping bancar va fi activă până la ora 20:00, conform conducerii BT. În total aceasta a grupat 5.500 de reduceri, gratuități şi beneficii la produse şi servicii.
BT a lansat conceptul de shopping bancar în 2014. Banca din Cluj ocupă locul doi pe piaţa bancară din România, în funcţie de active, principalii săi concurenţi fiind BCR şi BRD.
DISTRIBUIE
Comenteaza