Telekom a rupt contractul cu Poșta Română pentru distribuirea facturilor
- Scris de Ziua de Cluj
- 23 Ian 2018, 12:28
- Economie
- Ascultă știrea
“Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile.
Modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii”, a menționat conducerea operatorului de comunicații.
Aceasta nu a detaliat motivele rezilierii contractelor cu Poșta Română. Telekom a reamintit că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul acesteia, la secțiunea asistență.
Telekom România are 10 milioane de contracte de servicii. Brandul este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom.
Inițial Poșta Română și Romtelecom făceau parte din aceeași societate de stat, însă după 1989 acestea s-au despărțit. Ulterior, Romtelecom s-a privatizat, iar Poșta Română a rămas în proprietatea statului român.