200.000 de clienţi pentru serviciul de internet banking de la BT

200.000 de clienţi pentru serviciul de internet banking de la BT
Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania - BT24 a ajuns la 200.000 de clienţi, cu 40% mai mulţi în ultimul an, informează banca din Cluj.

Noua versiune a serviciului a fost lansată pe piaţă în luna septembrie, cu 100 de funcţionalităţi, şi are o versiune şi pentru smartphone-uri. "Obiectivul Băncii Transilvania este ca, până la sfârşitul anului viitor, cel puţin 20% dintre clienţii BT24 Internet Banking să acceseze şi BT24 Mobile Banking", arată BT într-un comunicat de presă care descrie programul ca fiind „cea mai modernă aplicaţie de acest gen de pe piaţă".

"Noua versiune a aplicaţiei BT24 a câştigat, în mai puţin de două luni, peste 20.000 de clienţi, ceea ce înseamnă aproximativ 400 de clienţi noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorită beneficiilor pe care clienţii noştri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totală şi comisioane zero la o serie de operaţiuni", a spus directorul băncii, Robert Rekkers, în comunicatul de presă.

Aproape jumătate dintre clienţii serviciului au vârsta cuprinsă între 30 şi 40 de ani. Cei mai mulţi clienţi activi provin din Bucureşti şi Cluj-Napoca.

 

Comenteaza