Aeroportul Internațional din Cluj angajează. Ce post a scos la concurs

Aeroportul Internațional din Cluj angajează. Ce post a scos la concurs

Aeroportul Internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca face angajări. Are nevoie de un șef serviciu contabilitate. Înscrierile se pot face până în data de 4 septembrie 2024.

AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 05.09.2024, ora 10.00, selecţie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată:

Șef Serviciu Contabilitate: 1 post
Condiţii necesare:
• Studii universitare absolvite în domeniul economic cu diplomă de licenţă;
• Experiență în domeniul economic de minimum 10 ani;
• Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
• Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar -contabile și fiscale;
• Cunoştinţe de limba engleză – nivel avansat;
• Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
• Experiență și abilitate în management financiar - contabil;
• Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
• Rezistență la stres;
• Fără cazier;
• Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
• Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
• Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, Consultant Fiscal, Auditor Financiar, master, doctorat;
• Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor;
• Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
• Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
• Experiență în domeniul aeroportuar.
Responsabilitățile postului:
- Organizarea și urmărirea evidenței contabile a unității, realizarea de analize economice, financiare, de previzionare și statistice.
- Analizarea informațiilor financiar-contabile, elaborarea și propunerea de măsuri pentru îmbunătățirea indicatorilor economico-financiari ai unității.
- Analiza costurilor și a veniturilor unității, cunoașterea și aplicarea legislației specifice domeniului de activitate.
- Organizarea, conducerea și controlul activității în cadrul Serviciului.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
• Cerere pentru înscrierea la selecție;
• Curriculum Vitae;
• Copie C.I.;
• Două recomandări;
• Copie a actelor doveditoare a studiilor și a pregătirii profesionale;
• Alte calificări;
• Declarație pe propria răspundere în care trebuie să fie menționat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
• Declarație privind motivele necontinuității în muncă sau studii pentru perioadele ce depășesc 28 de zile consecutiv în ultimii 5 ani;
• Adeverință de la medicul de familie.
Probele de selecţie:
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
- Selecţia dosarelor de înscriere;
- Proba scrisă – 2 ore;
- Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie. Data limită de înscriere: Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data
de 04.09.2024, ora 12:00.

Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare).

Comenteaza