Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca termină anul cu vânzări totale de 30 de milioane de euro

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca termină anul cu vânzări totale de 30 de milioane de euro
| Foto: eximtur.ro - Maldive

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca spune că reluarea zborurilor şi călătoriile interne au susţinut revenirea, astfel că anul acesta şi-a crescut afacerile la 150 de milioane de lei (circa 30 mil. euro). Va­can­ţele exo­ti­ce sunt cele care au susţinut extra­sezonul.

Deşi anii de pandemie au dat o lovitură puternică sectorului HoReCa, românii nu s-au dat înapoi de la vacanţe. Dimpotrivă au profitat de reluarea zborurilor şi mulţi au recuperat în 2021 şi călătoriile ratate în 2020. 

Eximtur Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, controlată de familia Morariu, şi-a crescut afacerile la 150 de milioane de lei (circa 30 mil. euro) anul acesta, faţă de 21 mil. euro volum vânzări anul anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Revenirea a fost dată de creşterea nu­mă­rului de călătorii pe extern, dar şi pe in­tern şi de rezer­vă­rile pentru bilete de avion în condiţiile re­luării zbo­rurilor. Într-o oa­re­­care măsură creş­te­rea pe bilete de avion a fost susţinută şi de cor­po­raţii“, a spus pen­­tru ZF Lucia Morariu.

Aproape 59% dintre că­­lătorii au fost pentru des­tinaţii interne, 23% pe destinaţii ex­ter­ne, 17% este con­tri­buţia bi­letelor de avion şi a că­lătoriilor pen­tru cor­po­raţii (busi­ness tra­vel), iar sub 1% călă­to­rii pen­tru străinii care au venit în ţară. Lucia Morariu mai spune că va­can­ţele exo­ti­ce au susţinut extra­sezonul.

Fondată în anul 1993 la Cluj Napoca, compania EXIMTUR a cunoscut o dezvoltare continuă, extinzându-şi reţeaua de agenţii proprii în oraşe importante din România, devenind astfel una dintre cele mai importante companii de turism din ţară.

Comenteaza