Banca Transilvania a finanțat 60% din afacerile Start-up Nation

Banca Transilvania a finanțat 60% din afacerile Start-up Nation

Impactul Băncii Transilvania (BT) Cluj în economie, prin programul guvernamental Start-up Nation: 5.500 de idei de afaceri susţinute au generat 25.000 de locuri de muncă.

60% din beneficiarii de până acum ai Programului Start-up Nation sunt clienţi ai BT. Prin banca din Cluj se derulează 5.500 de proiecte din cele 10.000 înscrise în program. Au fost create peste 25.000 de job-uri în întreaga ţară, 19.500 însemnând angajări pentru persoane defavorizate, absolvenţi de liceu sau persoane care nu aveau loc de muncă.

Vârsta medie a antreprenorilor este de 37 de ani. Cele mai multe proiecte susţinute sunt în Bistriţa-Năsăud, Sălaj, Bihor, Timiş şi Prahova, cu o medie de 330/judeţ. Banca a acordat până acum 2.600 de credite-punte în cadrul programului, în valoare totală de 500 de milioane de lei.

Pachetul creat de BT pentru acest program cuprinde credit-punte, cont curent, facilitatea contul primul an gratuit şi facilităţi complementare bankingului. Toate acestea sunt destinate gestionării afacerii şi rezolvă nevoi ale antreprenorilor în primul an de business – de la realizarea siteului firmei sau a propriului magazin online, facturare, gratuitate pentru medicina muncii şi anunțuri de recrutare, până la accesul la cursuri şi workshop-uri.

100 dintre afacerile susţinute de BT prin Start-up Nation au legătură prin obiectul lor de activitate cu cultura, educaţia şi sportul. BT ocupă primul loc în România în topul bancar, fiind urmată de BCR și de BRD.

Comenteaza