Britanicii de la Garmin și-au deschis centru de service la Cluj

Britanicii de la Garmin și-au deschis centru de service la Cluj

Centrul de service și suport local al grupului Garmin a fost lansat în aprilie și este deservit de la Cluj-Napoca și din Marea Britanie de către specialiști dedicați.

De la deschidere și până în prezent, au fost înregistrate 100 de apeluri și 250 de e-mailuri, solicitând informații despre produse sau funcționalități specifice. Odată cu acest centru Garmin și-a lansat și magazinului online pentru România, un pas în sedimentarea brandului pe piața locală.

Compania estimează o valoare medie a comenzii de 200 de euro pentru primul an, anticipând că cele mai populare achiziții vor fi produsele produse din gama Vivo, destinate mass-market, cu apetit incipient pentru activități sportive.

"Am inclus limba română în toate manualele și materialele de prezentare, în aplicația Garmin Connect și în softul produselor lansate din 2019, în prezent. Centrul de service și asistență și deschiderea magazinului online au întregit gama de servicii dedicate clienților din România", a declarat Alexandru Moise, director de vânzări al Garmin România.

Prin intermediul magazinului online, clienții din România vor avea încă un canal, direct, de acces la produse odată cu lansarea lor oficială. Comenzile vor fi livrate din centrul logistic din Marea Britanie, în 1-2 zile lucrătoare. Evoluția brandului Garmin pe piața din România a fost constantă, în 2019 fiind vândute peste 25.000 unități, dintre care 20.000 de ceasuri.

Anul trecut a adus o creștere de peste 50% în segmentul ceasuri. Garmin este pionierul navigației prin GPS, al dispozitivelor wireless și aplicațiilor destinate persoanelor cu un stil de viață activ. Compania are cinci unități principale de business: automobile, aviație, fitness, maritim și recreere outdoor.

Comenteaza