BT a lansat un program de shopping înainte de Black Friday

BT a lansat un program de shopping înainte de Black Friday

Banca Transilvania (BT) Cluj a început un program de shopping bancar online în vederea creşterii accesului românilor la împrumuturi pentru planurile pe care le au în această perioadă.

De la începutul pandemiei, BT a lansat alte cinci astfel de campanii. Cel actual, intitulat BANK Friday, va avea loc în perioada 6-15 noiembrie cu oferte la câteva dintre cele mai solicitate produse şi servicii.

Acestea sunt credite pentru locuinţă, împrumuturi de nevoi personale, carduri de cumpărături, carduri business, overdraft, leasing auto, BT Pay şi asigurări. Banca are o ofertă online inclusiv pentru medici, creditul de nevoi profesionale.

“Am lansat Black Friday acum șase ani şi am fost prima bancă din România care a venit cu evenimente de shopping pentru clienţi. Facem asta pentru că vedem cât sunt de apreciate şi vrem să fim în continuare alături de visurile şi ambiţiile clienţilor”, a spus Sergiu Mircea, director marketing şi comunicare al BT.

Pentru că se apropie şi alte campanii de Black Friday la diferiţi comercianţi, BT a pregătit, pe platforma online Întreb BT, informaţii pentru gestionarea optimă a cardurilor, cum ar fi modificarea limitei de tranzacţionare, înrolarea unui card în 3D Secure pentru plăţile online, detalii despre produsele şi serviciile băncii folosite la plata online a cumpărăturilor.

Comenteaza