Care a fost cel mai căutat cartier din Cluj-Napoca în prima jumătate a anului. Apartamentele în zonă s-au scumpit cu 15%

Care a fost cel mai căutat cartier din Cluj-Napoca în prima jumătate a anului. Apartamentele în zonă s-au scumpit cu 15%
| Foto: ZIUA DE CLUJ

Apartamentele din cel mai căutat cartier din Cluj-Napoca au, în medie, un preț de peste 2.600 de euro pe metru pătrat.

Mănășturul a fost cel mai căutat cartier din Cluj-Napoca în primele cinci luni din 2025, potrivit unei platforme imobiliare.

Cartierul a fost cel mai căutat din Cluj-Napoca în perioada ianuarie-mai 2025, potrivit imobiliare.ro.

Apartamente mai scumpe în cel mai căutat cartier din Cluj-Napoca

În Mănăștur, circa 2.400 de apartamente noi și vechi au fost scoase la vânzare în Mănăștur, prețul mediu solicitat celor interesați de realizarea unei achiziții imobiliare fiind de 2.672 euro/mp util. Mai mult, apartamentele au ajuns să fie cu 15% mai scumpe decât în primele cinci luni ale anului trecut.

Zona se menține printre cele mai accesibile din oraș, însă depășește cu mult media de preț înregistrată în alte zone ieftine care atrag puternic cumpărătorii în celelalte mari centre regionale. 

Avantajul oferit de acest cartier este dat de numărul locuințelor disponibile pe piață, cel mai mare din întreg orașul. 

Apartamentele aflate în blocuri din zona Someșeni pot fi considerate cele mai ieftine din Cluj-Napoca. Prețul mediu solicitat cumpărătorilor a stagnat în ultimul an și este de 2.142 euro/mp util.

Și în acest caz, Clujul depășește cu mult celelalte mari orașe din țară.

În Cluj-Napoca, în luna mai a acestui an, prețul mediu solicitate pentru apartamentele vechi a fost de 3.125 de euro/metru pătrat și de 3..324 de euro/mp pentru cele noi.

„Chiar dacă ne aflăm într-o perioadă de prudență determinată de anunțarea unui nou set de măsuri fiscale, trebuie să subliniem un atu esențial: puterea de cumpărare pe piața rezidențială şi accesibilitatea locuințelor rămân ridicate în România. Vedem în continuare interes constant. Contrar aşteptărilor, un procent important de cumpărători dispun de resurse financiare pentru achiziție, iar apetitul pentru creditare - deși mai atent analizată - a crescut”, a declarat Daniel Crainic, director de marketing imobiliare.ro.

Comenteaza