Clubul Băncii Transilvania, replicat în Basarabia

Clubul Băncii Transilvania, replicat în Basarabia

Banca Transilvania (BT) Cluj va extinde pentru prima dată în afara granițelor României inițiativa BT Club, împreună cu Victoriabank. Acesta este un progam de dezvoltare personală şi profesională destinat antreprenorilor şi înseamnă traininguri, conferințe, consultanță şi networking.

La întâlnirile Victoriabank Club participanții vor avea ocazia să afle despre management, startup-uri, motivarea echipei, vânzări, marketing, dar şi despre diferite soluții destinate dezvoltării afacerii. Training-urile vor fi susținute de persoane din echipa Victoriabank, BT, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și de traineri specializați pe diferite domenii.

“Lansarea Victoriabank Club vine datorită experienței deosebite pe care BT o are în România cu BT Club. Cei care încep sau fac afaceri au o anumită formă de curaj, iar noi putem ajuta cu educația, care, la rândul ei transformă curajul în business sustenabil.

În România am construit în timp o comunitate frumoasă, cu 25.000 de membri. Ne bucurăm să extindem povestea de succes în Republica Moldova pentru că fiecare antreprenor susținut înseamnă îndeplinirea misiunii noastre de a susține spiritul antreprenorial, de fapt, curajul”, a declarat Tiberiu Moisă, director adjunct al BT, unul dintre inițiatorii clubului.

“Lansarea Victoriabank Club este o premieră pe piața bancară din Republica Moldova şi face parte din inițiativele BT, investitor în Victoriabank, destinate antreprenorilor  locali. Un prim pas în această direcție a fost făcut în 2018, când Victoriabank s-a adresat cu un produs specific companiilor de tip startup şi cu o abordare mult mai deschisă pentru companiile mici şi mijlocii”, afirmă Bogdan Pleşuvescu, preşedintele Victoriabank.

Primele cursuri organizate de Victoriabank Club vor avea loc în mai şi iunie, iar subiectele vor fi Managementul financiar şi Managementul fluxului de numerar. BT și BERD sunt acționarii majoritari ai Victoriabank, iar din 2018 şi-au propus să contribuie la susținerea antreprenorilor şi economiei Republicii Moldova.

BT este cea mai mare bancă din România, cu 16% cotă de piață. Aceasta are 3 milioane de clienți, 8.000 de angajați şi 500 de sedii în 180 de localități. Principalii săi competitori sunt BCR și BRD. Victoriabank este a treia bancă din Republica Moldova. Aceasta are 620.000 de clienți, 100 de sedii şi 1.300 de angajați. Este prima instituție bancară comercială înființată în această țară, în 1989.  

Comenteaza