Dacia are lipici la șoferi. Vânzări în creștere cu peste 30%. „Cea mai puternică ascensiune a cotei de piaţă”

Dacia are lipici la șoferi. Vânzări în creștere cu peste 30%. „Cea mai puternică ascensiune a cotei de piaţă”

Compania Dacia anunţă că în primul trimestru al acestui an a înregistrat o creştere spectaculoasă a vânzărilor în comparaţie cu perioada similară a anului trecut.
 

Potrivit datelor prezentate de producător, în primul trimestru al anului 2023, vânzările Dacia s-au ridicat la 171.789 unităţi, în creştere cu 34,3% faţă de perioada similară a anului trecut.

În România, topul primelor 5 vehicule de persoane cele mai vândute în primul trimestru este ocupat integral de modele Dacia. Mai mult, fiecare model al mărcii a fost lider în segmentul său de piaţă, au explicat reprezentanţii Dacia.

„Vânzările modelului Dacia Sandero au crescut cu 26,1% faţă de nivelul înregistrat în primul trimestru al anului 2022, ajungând la 68.318 unităţi. Sandero rămâne astfel cel mai vândut model către clienţii persoane fizice din Europa. Cu 57.660 unităţi vândute, Dacia Duster înregistrează o creştere de 23,9% faţă de perioada similară a anului trecut şi îşi menţine poziţia pe podiumul celor mai vândute modele SUV către clienţii persoane fizice din Europa. Dacia Jogger a înregistrat 23.330 de unităţi vândute în primele trei luni ale anului. De la lansare, modelul a atras deja peste 80.000 de clienţi. Dacia Spring îşi continuă evoluţia ascendentă, cu 14.494 unităţi vândute în primul trimestru, rezultat care îl situează pe podiumul modelelor electrice cele mai vândute către persoane fizice din Europa”, au mai anunţat reprezentanţii companiei.

Cotă de 4,6% în Europa - „Cea mai puternică ascensiune”

La nivel european, cota de piaţă a mărcii în segmentul vehiculelor de persoane se ridică la 4,6%, în creştere cu 0,8 puncte procentuale.

„Dacia înregistrează astfel cea mai puternică ascensiune a cotei de piaţă din rândul celor 30 de mărci incluse în clasamentul Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile”, au precizat reprezentanţii companiei.

Volumul vânzărilor a crescut în ţări importante din UE precum Franţa, Italia, Germania şi Spania.

Comenteaza