E-urile din ceaiuri

E-urile din ceaiuri
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) – InfoCons a realizat în perioada iulie-august un studiu pe etichetele produselor ce se regăsesc pe piaţa din România.

În cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii asociaţiei din marile magazine de pe teritoriul ţării noastre. Distribuitorii analizaţi sunt Coca-Cola HBC România, Quadrant Amroq Beverages, Carrefour România, Real Hypermarket România şi Lidl Discount. Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că din cele 14 tipuri de produse analizate 28.57% au două E-uri, 35,71% au trei E-uri şi 21,42% au şapte E-uri. 35,71% au în conţinut atât zahăr, cât şi îndulcitori, iar 28,57 % au în conţinut doar zahăr. Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de ANPCPPS în cadrul consorţiului International Consumer Research, testing pentru produse şi pentru servicii la standarde europene, pentru ca alegerea consumatorilor să fie făcută în cunoştinţă de cauză. InfoCons este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, fără scop lucrativ, ce apără drepturile acestora.

Comenteaza