Insule de cărți în supermarketurile Clujului

Insule de cărți în supermarketurile Clujului

Municipiul Cluj-Napoca a intrat într-un proiect pilot al rețelei de librării Cărturești care va deschide standuri cu cărți în magazinele Mega Image.

Închiderea librăriilor fizice stradele și a celor din centrele comerciale, dar și lipsa unei date oficiale privind reluarea activității au obligat librăriile Cărturești să caute noi colaborări. Vânzările online au crescut cu 300%, dar nu au acoperit nici pe departe pierderile din offlineconform platformei Retail.ro. Proiectul pilot cu Mega Image a început pe 28 aprilie, prin amplasarea unei insule cu cărți în magazinul din Băneasa, la București.

„Vânzările din primele două săptămâni ne dau încredere să mergem mai departe și să extindem colaborarea în alte magazine Mega Image. Prezența din Băneasa va fi completată în săptămâna acestea cu noi insule inserate în supermarketurile Mega Image din Iași, Cluj, Timișoara și câteva din București. Nu va rămâne singura noastră colaborare experiment. Urmează să anunțăm și alte parteneriate cu jucători din zona de retail și nu numai, online sau în magazine fizice”, au transmis reprezentanții Cărturești.

În magazinul retailerului se găsesc 300 de titluri din domenii precum ficțiune, psihologie, business, dezvoltare personală, filosofie, știință, hobby sau carte pentru copii și adolescenți. Cel mai bine s-au vândut cărțile de ficțiune, urmate de cele pentru copii și dezvoltare personală. Un top de vânzări plasează pe primele locuri romane precum „Serotonină” a lui Michel Houellebecq sau „Mâine poate am să rămân”, de Lorenzo Marone.

„De la începutul proiectului, feed-back-ul a fost foarte bun din partea clienților, care au apreciat noul concept, iar vânzările au fost peste așteptări. Răspunsul lor și rezultatele deja înregistrate ne-au confirmat că a fost o soluție care, în contextul actual, a identificat și acoperit o zonă necesară clienților noștri. Rezultatele au fost impresionante și ne dorim, alături de Cărturești, să introducem cartea alături de categoriile uzuale, din timpul cumpărăturilor zilnice”, au transmis reprezentanții Mega Image.

Comenteaza