Kaufland își pune geamuri de protecție la case. Carrefour le are de o săptămână

Kaufland își pune geamuri de protecție la case. Carrefour le are de o săptămână

Lanțul de hipermarketuri Kaufland România a anunțat noi măsuri de siguranță și instalează geamuri de protecție la casele de marcat. O altă rețea de profil, Carrefour, a recurs la această măsură încă de săptămâna trecută.

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri. 

„Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință. În anumite cazuri, pentru a evita supraaglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță.

Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte. Sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane) și spațiile comune (toalete, scări rulante).

Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant. Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților.

Printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic”, a precizat conducerea companiei.

Clienții sunt îndemnați:

- să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur
- să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară
- să vină neînsoțiți la cumpărături
- să respecte regulile de prevenție și igienă
- să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine
- să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 m
- să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor

Măsurile sunt luate la nivelul întregii companii pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Kaufland și-a asigurat clienții că există suficiente stocuri datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Comenteaza