Mişcări de trupe în mallurile Clujului

Mişcări de trupe în mallurile Clujului
Operatorii celor două mari centre comerciale, Polus Center şi Iulius Mall, anunţă noi chiriaşi în spaţii lăsate libere de alte societăţi cu afaceri în retail.

Lanţul de magazine C&A se extinde în Polus Center Cluj (PCC), dar pentru a lăsa spaţiu disponibil se mută italienii de la Oviesse, foştii vecini. În Iulius Mall Cluj (IMC) vin din mai francezii de la Camaïeu, iar Flanco tocmai şi-a deschis magazinul în locul Diverta şi Champion.

Magazinul C&A din PCC se extinde cu 500 mp şi se deschide începând de azi în noua formulă. Retailerul de îmbrăcăminte, parte a grupului elveţian Cofra Holding, ocupă acum 1.700 mp în complex. C&A are 1.400 de magazine în 20 de ţări europene şi 40.000 de angajaţi, potrivit datelor fîcute publice de companie. Lanţul comercial îşi achiziţionează mărfurile de la 900 de furnizori din 40 de ţări, produsele fiind fabricate în 60 de ţări. Retailerul internaţional a ajuns pe piaţa locală abia în 2010, când a deschis în PCC primul său magazin din Transilvania. În schimb, magazinul vecin din complexul din Floreşti, cel al italienilor de la Oviesse, a fost închis de câteva săptămâni. "Pentru extinderea C&A a fost necesară retragerea din spaţiu a magazinului Oviesse, ce a avut loc în luna martie. Magazinul Oviesse se află încă în proiectul Polus Center, acesta va fi relocat într-un alt spaţiu al centrului comercial", au precizat reprezentanţii PCC.

O serie de alte spaţii au fost închise în ultimele luni, însă alţi retaileri şi-au anunţat recent intrarea în PCC. Magazinul de modă Maria Timu Luxury Clothing, inaugurat în 30 martie, ce ocupă 32 mp, comercializează articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, pentru femei şi bărbaţi, ale unor branduri ca Armani, Brioni, Corneliani, Cerutti, Hugo Boss sau Valentino. La începutul acestei luni s-a redeschis în vechea locaţie magazinul Kenvelo, reamenajat după un nou concept, pe 325 mp. În aceeaşi zi, 6 aprilie, în Polus Center s-au anunţat alte inaugurări: Lee Cooper şi Boudoir-Designers Boutique. În ultimul sunt comercializate articole semnate de cinci designeri clujeni, care îşi vor prezenta colecţiile pentru piaţa locală într-o unitate de 48 mp. Articole de îmbrăcăminte sunt create de Alina Botea, Shea Dresses, Sasuel Design, Mihaela Todor şi Laura Ion. Pe lângă articolele vestimentare noul magazin comercializează şi lenjerie marca locală Piera.

Unul dintre cei mai noi jucători din retailul de modă de pe piaţa locală a fost anunţat pentru IMC în această primăvară: francezii de la Camaïeu intră în Cluj cu o unitate de 260 mp. Magazinul devine operaţional de luna viitoare şi va fi amplasat într-un spaţiu de la parter, între Massimo Dutti şi Visions. Prezent încă din 2010 la Bucureşti, cu patru magazine, Camaïeu se extinde în România cu trei noi puncte de vânzare la Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi, în cadrul Iulius Group. Cu o reţea de 1.000 de magazine în 18 ţări, Camaïeu a depăşit cifra de afaceri de un miliard de euro. Francezii au anunţat 20 de unităţi noi în următorii trei ani în România.

Americanii de la Subway au semnat primul contract din Transilvania cu Iulius Group, pentru o locaţie în centrul comercial de la Cluj. Operatorul a închiriat o suprafaţă de 80 mp, la etaj, lângă terasa IMC, iar unitatea urmează să fie inaugurată în primăvară. La finalul lunii martie, lanţul de retail Flanco a deschis în Iulius un magazin pe 800 mp, o investiţie de 500.000 de euro, amplasat în spaţiul eliberat de Diverta şi Champion. În noiembrie anul trecut, la patru ani de operare pe piaţa locală, bilanţul grupului ieşean arăta că IMC avea 209 operatori, însă în patru ani au operat aici 485 de societăţi. "Luând numerele seci, mallul s-a schimbat de două ori şi jumătate", spunea directorul IMC, Sorin Guttman.

 

 

Comenteaza