O o berărie artizanală din Cluj a ajuns la vânzări de peste jumătate de milion de lei
- Scris de Ziua de Cluj
- 27 Mai 2020, 10:44
- Economie
- Ascultă știrea
În contextul pandemiei de COVID-19, producţia din fabrică a fost oprită, dar zilele acestea antreprenorii îşi propun să repornească motoarele instalaţiilor de realizare de „craft beer“.
Ferencz Vigh a descoperit gustul intens şi aroma berii artizanale în 2016, atunci când un prieten i-a dat să încerce o „altfel de bere“. Aşa se face că un an mai târziu, după calcule şi testări, împreună cu doi prieteni, a pus bazele Bere a la Cluj, un brand de bere artizanală născut şi produs la Cluj-Napoca, scrie ZF.ro. https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-bere-a-la-cluj-o-berarie-artizanala-din-cluj-19188442
Prima serie de beri artizanale gândită de cei trei antreprenori a fost produsă într-o fabrică din Ungaria, în iunie 2017. La începutul anului 2018, producţia a fost mutată în propria unitate din Cluj-Napoca, de unde pot ieşi lunar 3.800 de litri de bere.
Bere a la Cluj are o gamă principală de produse ce constă în stiluri tradiţionale, englezeşti, iar tema brandului reinterpretează anumite elemente cosmice, numele berilor fiind inspirate de cosmos. Spre exemplu, în portofoliul companiei se găsesc beri precum Phaza Lunii, Cosmo Băut sau Pitica Roşie. O bere artizanală costă în medie 12 lei.