O o berărie artizanală din Cluj a ajuns la vânzări de peste jumătate de milion de lei

O o berărie artizanală din Cluj a ajuns la vânzări de peste jumătate de milion de lei

În contextul pandemiei de COVID-19, producţia din fabrică a fost oprită, dar zilele acestea antreprenorii îşi propun să repornească motoarele instalaţiilor de realizare de „craft beer“.

Ferencz Vigh a descoperit gustul in­tens şi aroma berii artizanale în 2016, atunci când un prieten i-a dat să încerce o „altfel de bere“. Aşa se face că un an mai târziu, după calcule şi testări, împreună cu doi prie­teni, a pus bazele Bere a la Cluj, un brand de be­re artizanală născut şi produs la Cluj-Napoca, scrie ZF.ro. https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-bere-a-la-cluj-o-berarie-artizanala-din-cluj-19188442

Prima serie de beri artizanale gândită de cei trei antreprenori a fost produsă într-o fa­brică din Ungaria, în iunie 2017. La începutul anu­lui 2018, producţia a fost mutată în pro­pria unitate din Cluj-Napoca, de unde pot ieşi lunar 3.800 de litri de bere.

Bere a la Cluj are o gamă principală de produse ce constă în stiluri tradiţionale, englezeşti, iar tema brandului reinterpre­tea­ză anumite elemente cosmice, numele berilor fiind inspirate de cosmos. Spre exemplu, în porto­foliul companiei se găsesc beri precum Phaza Lunii, Cosmo Băut sau Pitica Roşie. O bere artizanală costă în medie 12 lei.

Etichete
Comenteaza