Portico Investments cumpără clădirile marilor magazine din Cluj

Portico Investments cumpără clădirile marilor magazine din Cluj

Fondul de investiții Portico a achiziționat proprietatea MyAuchan din Cluj-Napoca și va cumpăra alta în care funcționează Mega Image.

Portico Investments deține în România 22 de proprietăți de retail cu o suprafață de 100.000 mp, cu intenția declarată de a-și dubla portofoliul de proprietăți în următorii doi ani, prin achiziționarea de noi spații comerciale, cu preponderență alimentare, conform Economica.net.

Orașele vizate de aceste investiții sunt București, Cluj, Timișoara, Iași, Brașov și Constanța, fiind preferate formatele stand-alone și de proximitate de la parterul clădirilor rezidențiale. Compania a cumpărat, recent, două proprietăți în București, una în Cluj-Napoca și una în Timișoara, mai are aproape de finalizare alte trei achiziții în București și Cluj-Napoca, iar în alte patru cazuri negocierile sunt în diverse faze.

„În ultima perioada am reușit achiziționarea a două proprietăți în București, unde operează magazine My Auchan și Mega Image, Cluj - My Auchan și Timișoara - Profi. În perspectiva apropiată vom finaliza alte trei proiecte: în București – Profi și Cluj – Mega Image. Alte patru sunt în diferite faze de negociere”, spune Răzvan Gaiță, country director al Portico Investments. 

Compania investește între 500.000 și 20 de milioane de euro în proprietăți stabilizate închiriate pe termen lung, de preferință ancorate de un comerciant cu amănuntul ca Lidl, Carrefour, Penny sau Profi, în zone puternice  economic și demografic. Gama de dimensiuni tipice ale proprietăților e de la 100 la 7.000 mp.

Primul MyAuchan din Cluj

Anul trecut lanțul francez de retail Auchan a decis să dea în funcțiune primul său supermarket din Cluj-Napoca, situat într-un noul complex rezidențial Vivido, din cartierul Gheorgheni. Auchan a debutat la Cluj cu un hipermarket în incinta Iulius Mall, iar apoi grupul francez a achiziționat magazinul Real din zona Iris, unde a fost dat în funcțiune, după procesul de rebranding, al doilea hipermarket. Proiectul Vivido a fost inițiat de compania Hexagon, controlată de oamenii de afaceri Florin Mariş şi Raul Ciurtin.

Comenteaza