Premii inedite și dobânzi favorabile în cadrul unei ample campanii marca BCR. Ce pot câștiga românii și cât de avantajos e un împrumut

Premii inedite și dobânzi favorabile în cadrul unei ample campanii marca BCR. Ce pot câștiga românii și cât de avantajos e un împrumut

Românii pot alege bine pentru ei la BCR. Banca oferă mai multe produse cu dobânzi favorabile. De la credite ipotecare, la carduri de cumpărături, până la depozite și educație financiară gratuită.

Banca Comercială Română (BCR) a lansat recent campania „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai ample oferte comerciale din ultimii ani.

Peste 100 de mii de produse alese într-o lună

Inițiativa se înscrie în strategia bănci de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente. Peste 120.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în numai o lună de la lansare.

Dana Dima, Vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking BCR, și Petru Ciurtin, Director Zonal Retail BCR, au vorbit, în cadrul unei conferințe desfășurate la sucursala din Cluj-Napoca, despre motivele care au determinat BCR să lanseze una dintre cele mai ample campanii comerciale din ultimii ani

„În fiecare produs bancar pe care îl oferim se află o decizie majoră de viață. Fie că vorbim despre un credit de nevoi personale, un depozit sau un card de credit, fiecare are potențialul de a deschide noi capitole în viețile clienților noștri. «Alege bine pentru tine» este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere. Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele. Sunt foarte mulți români care au optat pentru aceste soluții de creditare. Pentru dobânzi fixe, carduri de credit și cashback. Mulți și-au deschis cont direct în mediul digital.

Aș vrea să le mulțumesc tuturor colegilor mei care au muncit intens, în ultimele luni, pentru ca astăzi să fim în poziția de a le oferi clienților noștri o paletă largă de opțiuni pentru cele mai bune alegeri financiare comerciale pe care le pot face în banking”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR, în cadrul unei conferințe de presă de la sucursala băncii la Cluj-Napoca.

Ce oferă BCR în noua campanie

Noua campanie comercială BCR vine cu o ofertă limitată, din punctul de vedere al perioadei, pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții, dar în centrul său se află o serie de produse speciale:

  • Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.
  • Creditul ipotecar „Casa Mea Natura”, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care banca pune la dispoziție un fond de urgență, în echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;
  • Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient.
  • Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.

În plus, orice tranzacție fără utilizarea cashului este încurajată cu șanse suplimentare de câștig.

Premii: Apartamente la mare, bucătării sau bilete la concertele anului

Campania „Alege bine pentru tine” derulată de BCR se desfășoară în perioada 8 martie - 8 iunie 2024 și acoperă o gamă largă de produse și servicii bancare, dar vine și cu peste 2.600 de premii, inclusiv bilete la concertele anului și premii mari: bucătării utilate și două studiouri la mare. 

Iată ce premii pot câștiga românii:

  • 2 studiouri la mare
  • 5 bucătării complet echipate
  • 1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în luna iunie 2024
  • 500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
  • 1.000 de smartphone-uri de ultimă generație
  • 1.000 de bilete la festivalul SAGA

BCR continuă educația financiară (și) la Cluj

Reprezentanții băncii au anunțat, la Cluj-Napoca, faptul că vor continua proiectul de educație financiară în rândul clienților. Aceștia pot veni în unități unde pot discuta cu experții pentru un plan gratuit financiar. 

„Campania a fost bine primită. Clienții de la Cluj au fost foart încântați de ceea ce banca oferă prin această campanie. Clienții pot să își eficientizeze cheltuielile, dar și să își optimizeze veniturile prin economii și investiții”, a mai declarat Petru Ciurtin.

„Peste 520.000 de români au parcurs dialogul financiar la noi și peste 600.000 în programul «Școala de Bani». Peste 50% s-au gândit la obiective de economisire, iar 30% la produse de asigurări. Facem asta de aproape opt ani, iar prin agenția mobilă încercăm să ajungem și la românii din mediul rural”, a explicat Dana Dima.

Despre Banca Comercială Română (BCR)

„Alege bine pentru tine”, cea mai amplă campanie marca BCR din ultimii ani. Ce beneficii au românii care optează pentru credite


Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 319 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 54% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproximativ 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

Comenteaza