Reţea turistică pentru zona Transilvaniei

Reţea turistică pentru zona Transilvaniei
28 de unităţi de turism din cele şase judeţe ale regiunii de dezvoltare Nord-Vest au creat o reţea pentru a promova produsele şi serviciile specifice acestei zone.

"Firmele de turism din reţeaua de Nord-Vest au conştientizat că această formă nouă de operare în piaţă, nu ca firmă individuală ci ca reţea de firme dintr-o anumită regiune, este o oportunitate deosebită pentru creşterea forţei de pătrundere şi susţinere în faţa concurenţei", a menţionat coordonatorul reţelei, Valer Simihăian.

"Partenerul german cu care am colaborat a creat o asemenea reţea şi în acest stat, iar operatorii de turism au înregistrat creşteri importante ale cifrei de afaceri", a precizat Mircea Olaru-Zăinescu, reprezentant al Asociaţiei Patronilor şi Meseriaşilor Cluj. Promovarea în cele şase judeţe din Transilvania - Bihor, Satu Mare, Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Sălaj şi Cluj - s-a realizat în special prin schimburi de informaţii, facilitarea de trasee turistice în regiune şi crearea de portaluri turistice.

Printre obiectivele turistice din Cluj promovate se numără Castelul Banffy din Bonţida, mănăstirea Nicula, Salina Turda, Cheile Turzii, biserica veche din Beliş, Dealul Cetăţuii, Biserica Sf. Mihail, Casa Matei Corvin, bastionul Croitorilor sau Grădina Botanică din Cluj-Napoca.

Proiectul este inclus într-un program de creare de reţele de întreprinderi mici şi mijlocii în trei regiuni ale ţării, fiind derulat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România.

 

Comenteaza