Foto Rețeaua Moldovan își schimbă “fața”. Cum arată noile camioane și magazine

Rețeaua Moldovan își schimbă “fața”. Cum arată noile camioane și magazine
Producătorul din Apahida și-a prezentat noul design de camion
Rețeaua Moldovan își schimbă “fața”. Cum arată noile camioane și sedii
Rețeaua Moldovan își schimbă “fața”. Cum arată noile camioane și sedii
Rețeaua Moldovan își schimbă “fața”. Cum arată noile camioane și sedii

Strategia din acest an a producătorului clujean de preparate din carne Moldovan - Carmangeria Sânnicoară se concretizează în investiții în lanțul de desfacere și în flota auto.

Conducerea societății a prezentat felul în care a fost conceput noul design al autocamioanelor sale. “Nu vă arătăm flota noastră de mașini sau șoferii pe cât de des ar merita, dar cu ăsta mic, de 13 tone, tare ne mândrim. Transportă marfă foarte proaspătă în regim termic controlat de la furnizori la fabricile noastre”.

Designul este acum modificat și în cazul unor magazine, ultimul modernizat fiind cel din municipiul Gherla. La nivel de sortimentație, au apărut atât preparate tradiționale ambalate modern, cât și produse cu iz exotic. În perioada stării de urgență, în 2020 traficul din magazinele rețelei s-a diminuat cu 30%, însă a crescut valoarea coşului de cumpărături.

Societatea din Apahida a fost înființată în 1994 de către Ștefan și Cosmin Moldovan, tată și fiu, care au transformat bucătăria de vară și garajul din curte într-un atelier de producție de preparate din carne după rețete tradiționale. Ulterior, afacerea s-a extins, permițând extinderea atelierului și deschiderea unor magazine proprii.

În 2003 familia a început să investească într-o fermă de vaci la Mociu. În anii 2007-2008, compania a fost reclădită cu ajutorul a 3,5 milioane de euro din fonduri în Programul Special de PreAdreare pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală, îndreptate înspre modernizarea și tehnologizarea spațiului de producție. În perioada 2014-2016, la fermă s-au investit 1,6 milioane de euro pe baza unui proiect din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală.

În 2014, la 20 de ani de existență, afacerea a trecut printr-un proces de rebranding. În 2016 societatea a inaugurat o nouă unitate de producție în cadrul Centrului Agro Transilvania de la Dezmir, investiție s-a ridicat la 670.000 de euro, proiectul fiind finanțat prin contribuție proprie, prin programul PHARE și prin Banca Comercială Română. Principalii competitori pe piața clujeană în acest domeniu sunt CIA Aboliv (42,4%), Puiul Regal (20,7%), Mariflor (14,1%), Carmic (5,9%), Romserg Exim (2,2%).

Comenteaza