Foto Robotul Livia de la BT oferă informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype

Robotul Livia de la BT oferă informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype
Robotul Livia de la BT oferă informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype
Robotul Livia de la BT oferă informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype

Clienții BT persoane fizice au la dispoziție o modalitate în plus de a afla anumite informații de care au nevoie de la Banca Transilvania: telefonic, prin robotul Livia de la BT®.

Cu robotul Livia de la BT® se poate lua legătura non-stop, apelând numărul de call center al băncii, 0264 308 028 sau *8028, pentru următoarele detalii:
Suma din contul curent – deschis în lei sau în altă valută;
Suma din contul cardului de cumpărături STAR;
IBAN-ul contului curent – deschis în lei sau în altă valută
IBAN-ul contului cardului de cumpărături STAR
Suma care trebuie depusă pe cardul de cumparaturi, dar şi cea care a fost depusă în luna care este în curs

La primul apel către robot, este necesară setarea unei parole de acces, care trebuie folosită de fiecare dată când clientul ia legătura cu Livia de la BT®.

Livia de la BT® oferă, de asemenea, informații prin Facebook Messenger şi Skype, prin intermediul cărora robotul a oferit în ianuarie – februarie a.c. peste 200.000 de răspunsuri.

Lansat în mai 2017, este una dintre opțiunile pe care clienții Băncii Transilvania le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, celelalte fiind sucursalele şi agențiile, echipa call center, platforma de întrebări şi răspunsuri Întreb BT şi social media.

Comenteaza