Șefii Băncii Transilvania vor face recomandări de produse locale
- Scris de Ziua de Cluj
- 27 Oct 2020, 15:04
- Economie
- Ascultă știrea
O iniţiativă pentru susţinerea antreprenorilor locali din țara noastră a fost lansată prin intermediul Băncii Transilvania (BT) Cluj.
“Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu de toate de lângă bloc, florăria de pe strada vecină sau magazinul online cu produse naturiste sunt business-uri locale şi sufletul oricărui cartier sau oraş. Cumpără de lângă tine este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii. Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală”, a motivat conducerea BT.
Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară. Campania a început cu Omer Tetik, director general al BT, care prezintă Filgud (Bucureşti), Tiberiu Moisă, director adjunct, care vorbeşte despre Panemar (Cluj-Napoca), Sorina Ţigăntea, manager relaţii clienţi agribusiness, ce promovează business-ul Floare din Banat (Timişoara).
“Un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună.
Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum impactează acestea ţara”, argumentează Omer Tetik.
Banca a venit şi cu alte iniţiative pentru a susţine antreprenorii în contextul pandemiei. Aşa sunt cele două hub-uri pentru cumpărături online, „Direct la tine” şi “În mişcare”, precum şi proiectul “Cumpără de la o afacere mică", pentru a impulsiona românii să facă achiziții de la firme aflate la început de drum.