Un brand clujean de cosmetice se extinde în Grecia

Un brand clujean de cosmetice se extinde în Grecia
Firma G2D SPC, partenerul din Grecia al companiei locale, a deschis un magazin sub egida acestui brand în Salonic, primul al producătorului român de cosmetice din afara României, după modelul celui din Cluj-Napoca, şi intenţionează să deschidă unităţi şi în alte localităţi elene.

Astfel, Farmec trece de granițele țării și se extinde în Grecia. "Produsele Farmec sunt populare în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraş ca mărime din Grecia, un centru universitar important şi fosta capitală europeană a culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne-au determinat să alegem oraşul Salonic pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din exteriorul României", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean.

Magazinul cuprinde mărcile de cosmetice ale producătorului: Farmec, Gerovital şi Aslavital. Produsele Farmec sunt prezente pe piaţa elenă şi în spa-urile anumitor hoteluri.

Anul trecut, compania a inaugurat un magazin de brand al companiei, în Cluj-Napoca, care face parte dintr-un proiect mai amplu, denumit Centrul de Frumuseţe Farmec, şi care a presupus o investiţie de 360.000 de euro, precum şi un magazin de prezentare în Budapesta, în cadrul căruia funcţionează şi un salon de înfrumuseţare.

Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost centrată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.

Farmec a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 138 milioane de lei (31,2 milioane de euro), cu 14% mai mare faţă de valoarea din 2012, ca urmare a investiţiilor realizate în ultimii ani şi a lansării de noi produse, şi estimează pentru 2014 un avans de 10%.

 

Comenteaza