Festival de publicitate la Casa TIFF

Festival de publicitate la Casa TIFF
Evenimentul care adună într-o noapte sute de spoturi publicitare în "Noaptea devoratorilor de publicitate" e programat în 25 iulie la Casa TIFF, anunţă azi organizatorii.

Clipurile vor fi împărțite în patru categorii: Inspired by Film (inspirate de film), Sexy Ads (reclame senzuale), Social Awareness (conștientizare socială) și Inspired by Sports (inspirate din lumea sportului).

Evenimentul face parte dintr-o serie de proiecții dedicate fanilor publicității care au demarat în 15 mai. „Noaptea devoratorilor de publicitate" este un spectacol care arată valoarea intrinsecă a publicității, dincolo de produsele pe care aceasta le promovează; evenimentul se concentrează asupra artei de a transmite un mesaj convingător, care poate fascina și chiar seduce grupuri mari de oameni.

„Putem vedea în publicitate un nou tip de cinema, în care esteticul și spiritul ludic merg mână în mână", spune Cristian Hordilă, manager TIFF Events. "Iar dacă suntem avizați în a descifra acest nou tip de limbaj pe care publicitatea îl propune, vom privi și reclamele pe care le vedem zi de zi cu alți ochi: vom fi mai informați, mai pregătiți pentru aceste mesaje pe care le zărim pretutindeni și, foarte posibil, mai greu de manipulat".

„Noaptea devoratorilor de publicitate" este un spectacol creat în 1981 de către Jean Marie Boursicot, deținătorul celei mai mari arhive de clipuri publicitate din lume - o performanță certificată de Cartea Recordurilor. În România, evenimentul a ajuns încă din 1995, prin evenimente al căror producător general este Dan Chișu și care au atras de fiecare dată sute de persoane interesate să descopere lumea publicității.

Prețul unui bilet pentru proiecțiile din 25 iulie este de 40 de lei.

Comenteaza