Google inovează, pentru a-i ţine pe utilizatori mai mult pe site. VEZI CE SE SCHIMBA

Google inovează, pentru a-i ţine pe utilizatori mai mult pe site. VEZI CE SE SCHIMBA
Google testează un nou layout care, dacă va fi implementat, va aduce o schimbare majoră în felul în care sunt afişate rezultatele căutării: preview-uri full page ale site-ului afişat.
Zvonurile despre planurile companiei vorbesc despre o renovare de proporţii în ograda celui mai mare motor de căutare - preview-uri full page ale rezultatelor căutării în ferestre pop-up.

Preview-ul conţine inclusiv segmente de text relevante pentru căutarea respectivă, scoase în evidență printr-un highlight portocaliu al textului în preview. În noua formulă, fragmentul de text pe care Google îl propune ca rezultat al căutării poate fi diferit sau mai cuprinzător decât tradiţionala propoziţie sau două pe care Google o afişează sub un anumit rezultat al căutării.

Acest lucru va uşura căutarea pentru utilizator, care va rămâne pe pagina Google mai mult, ceea ce se traduce prin mai multă atenţie pentru reclamele afişate pe site-ul motorului de căutare.

În al doilea rând, acest mod de previzualizare a rezultatelor, se va traduce într-o scădere semnificativă a numărului de vizite pe care majoritatea site-urilor le vor primi dinspre Google, utilizatorul nemaiavând nevoie de atât de multe vizite către multiple URL-uri pentru a găsi ceea ce îl interesează cu adevărat.

Comenteaza