România nu mai promovează litoralul, ci munţi şi mănăstiri. Vezi spotul care rulează pe CNN
- Scris de Ziua de Cluj
- 07 Iun 2011, 14:07
- Eveniment
- Ascultă știrea
România promovează munţii şi mănăstirile. "Avem un brand turistic nou foarte cunoscut, un element care vine în atragerea turiştilor către ţara noastră", a subliniat Elena Udrea, ministrul Turismului. Efectele pozitive ale ieşirii din recensiune se fac simţite, pe fondul situaţiei economice generale. Oamenii, încep să călătorească şi foarte mulţi turişti optează pentru România, a mai afirmat Udrea.
Noul brand turistic naţional face parte dintr-o campanie de promovare, valoarea căreia ajunge la 4.98 milioane de euro. În cadrul campaniei respective, trei posturi de televiziune internaţionale, CNN, Euronews şi, respectiv, Eurosport vor difuza, pe durata unui an întreg, trei spoturi publicitare care pun în valoare cultura, influenţele istorice şi tradiţiile româneşti.
Vezi mai jos spotul general al Campaniei
Mihaela Ursan