Anunţul retailerului german după incidentul care a avut loc la Electric Castle / Ipocrizia unei campanii de promovare cu alimente aruncate apoi la gunoi
- Scris de Ziua de Cluj
- 23 Iul 2024, 09:22
- Eveniment
- Ascultă știrea
Influenceriţa Sânziana Negru şi iubitul ei, Ștefan Floroaica, au aruncat o pungă cu alimente ale retailerului german Lidl la gunoi, după ce tocmai au filmat o campanie de promovare la festivalul Electric Castle de la Bonţida.
Un scandal a făcut vâlvă în mediul online, după campania filmată de Sânziana Negru alături de iubitul ei, Ștefan Floroaica. Cei doi tineri au mers, împreună, la Cluj-Napoca, acolo unde a avut loc festivalul Electric Castle. Tot în timpul festivalului, Sânziana Negru a avut o campanie cu retailerul german Lidl. A intrat în magazin, a achiziționat mai multe produse, apoi a făcut un videoclip, în timp ce le prezenta.
După filmarea respectivului videoclip, cei doi s-au îndepărtat din zona magazinului amplasat de retailerul german Lidl. Apoi, Ștefan Floroaica s-a îndreptat cu punga cu alimente către un coș de gunoi amplasat în zonă. Gestul nu a trecut neobservat de câțiva dintre cei prezenți. Mai mult decât atât, un utilizator popular pe platforma Tik Tok a mers și a fotografiat punga cu alimente din container. În urma acestui gest, multe persoane s-au scandalizat, iar reprezentanții retailerului german au luat decizia de a rupe colaborarea cu Sânziana Negru, a informat cancan.ro.
Lidl este partener şi fondator al Reţelei Băncilor pentru Alimente, un program ce îşi propune să reducă sărăcia şi foametea şi reducerea risipei alimentare. Retailerul german Lidl a reacţionat în urma acţiunilor celor doi şi a transmis că va rupe colaborarea cu Sânziana Negru, după incidentul care a avut loc la Electric Castle, anul acesta.
„Suntem întristaţi de ceea ce ea şi partenerul ei au făcut şi, mai ales, nu înţelegem de ce. Aşteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani, să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară şi cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în Social Media, mediul în care activează.
Pentru noi, acest gest este motiv al încetării unor potenţiale viitoare colaborări. Sperăm ca acest incident să fie o ocazie în plus pentru ca fiecare dintre noi să conştientizeze încă o dată, de câte ori ajunge în situaţia să arunce mâncare, să îşi ia propriile lecţii în ceea ce priveşte combaterea risipei alimentare şi acţiunile pe care le poate face în acest sens”, au transmis reprezentanții Lidl pentru Paginademedia.ro.