"Poșta Română vine în sprijinul clienților prin diversificarea activității și a serviciilor oferite. Astfel, cei care vor trece pragul oficiilor poștale, selectate la nivel național, vor putea să retragă bani de la ATM, să efectueze plăti sau să se informeze despre situația contului bancar. Încercăm să oferim, pe zi ce trece, mai mult confort tuturor clienților care apelează la serviciile Poștei Române. Scurtăm timpii de așteptare și vrem să scutim clienții de orice fel de drumuri suplimentare și timp pierdut", se precizează în comunicat.
Compania a trimis invitații către societățile bancare care activează pe toată piața din România, iar condițiile de colaborare urmează să fie stabilite în baza unor negocieri ulterioare.
Poșta Română, companie națională înființată conform Legii 31/1990, este o instituție publică, fiind deținută de statul român, prin Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI), în proporție de 75%, și Fondul Proprietatea (FP), cu 25%.
Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de rețeaua poștală proprie.