Bilă neagră pentru Cluj / Ministrul Muncii a sunat la Casa de Pensii. Ce s-a întâmplat

Bilă neagră pentru Cluj / Ministrul Muncii a sunat la Casa de Pensii. Ce s-a întâmplat
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a testat serviciile Casei de Pensii Cluj | Foto: captură video

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a testat serviciile celor 41 de Case de Pensii şi a sunat pentru a vedea modul de interacţiune al funcţionarilor, rezultatul fiind că doar 12 angajaţi ai acestei instituţii, la nivel naţional, au răspuns.

„Am făcut, în zilele lucrătoare dinainte de Crăciun, un simplu test. Am telefonat fiecărei Case Judeţene/locale (pentru Bucureşti) de Pensii. Am vrut să am propria opinie, în completarea experienţelor pensionarilor care mi-au trimis mesaje pe această temă. Sunt probleme şi cu modul în care se vorbeşte pensionarilor care ajung la Casele de Pensii. În 2 săptămâni, lucrurile se vor schimba”, a scris ministrul.

La nivelul ţării, din 41 de Case Judeţene de Pensii apelate, doar 12 au răspuns la telefon. Clujul se află pe "lista neagră" a caselor de pensii unde nu a răspuns nimeni.

"Ați sunat la Casa Județeană de Pensii Cluj. Formați interiorul dorit sau așteptați să fiți preluat de operatoare. Mulţumim" este mesajul robotului telefonic cu care ministrul Muncii a fost întâmpinat la Cluj.

După câteva momente de așteptare, în care presupusul operator de la Casa de Pensii Cluj trebuia să preia convorbirea, dar nu s-a mai întâmplat nimic, ministrul a concluzionat: "Nu răspunde nimeni la Cluj, mergem mai departe".

Urmăriți dialogul Violetei Alexandru cu Casa de Pensii Cluj de la minutul 5.55:

„Am avut şi surprize plăcute, inclusiv Case judeţene care preiau cereri şi documente online. Şi un sector al Municipiului Bucureşti lucrează deja în online. Deci, se poate! Voi discuta fiecare caz la prima videoconferinţă cu reprezentanţii Caselor, organizată la începutul anului. Primul contact între instituţiile din coordonarea Ministerului Muncii şi cetăţeni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Oamenii cer minime îndrumări. Au nevoie de confirmarea unor informaţii afişate pe paginile de internet. Dacă le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lămuri de la început. Sunt oameni în vârstă cei care sună, de regulă. Pentru ei, oferirea unor minime informaţii, prin telefon, contează mult, salvează un drum parcurs cu dificultate de acasă la instituţie. Aceştia se deplasează greu, mai ales în sezonul rece”, a explicat Alexandru pe pagina sa de Facebook.

Comenteaza