Bloggerii din şase oraşe din ţară vin la Cluj ca să înveţe despre prezenţa online a brandurilor clujene
- Scris de Mihai Prodan
- 02 Sep 2011, 15:21
- Eveniment
- Ascultă știrea

Este vorba de "Cluj Brands Tour", care are loc în 9 şi 10 septembrie. "Evenimentul îşi propune să descopere poveştile din spatele brandurilor clujene de succes. E un altfel de tur al orasului, ne dorim să scoatem în evidenţă unele dintre brandurile care au contribuit la dezvoltarea Clujului", spune Alina Crâncău, unul dintre organizatori.
Timp de trei zile, unii dintre cei mai importanţi vectori de comunicare în online vor coborî în offline pentru a afla totul despre brandurile care reprezintă Clujul - producătorul de lactate Napolact, producătorul de cosmetice Farmec, Vitacom Electronics, Banca Transilvania şi Jolidon, dar şi berăria Fabrica de Bere. Turul bloggerilor va include şi o vizită la sediul Trilulilu, companie care administrează cel mai vizitat site din România, trilulilu.ro. Organi9zatorii au făcut şi o pagină pe cunoscuta reţea de socializare Facebook, dar şi un hashtag pe twitter, #clujbrandstour, unde "vom face live tweeting de la eveniment".