Clujean, furios pe taximetriștii de la aeroport: doar curse lungi, în euro, înjurii. ''Da', până când?''
- Scris de Ziua de Cluj
- 31 Mar 2023, 10:03
- Eveniment
- Ascultă știrea
Un clujean se plânge de nesimitirea taximetriștilor de la aeroport, care refuză să facă curse ''scurte''.
''Sunt ani de zile de când am văzut la alții și am experimentat chiar personal nimicnicia taximetriștilor care ocupă primele locuri în Aeroportul Internațional "Avram Iancu" din Cluj-Napoca. Și am tot sperat că, fiind un fenomen atât de cunoscut, vor fi printre cei responsabili care să ia atitudinea și să schimbe imaginea asta deplorabilă și să înceteze bataia de joc la care suntem supuși periodic.
Așadar, una dintre principalele porți de intrare în marea urbe, capitala transilvaneană, a doua din țară și... hai, mai ziceți voi!... tolerează modul execrabil în care se comportă o mână de oameni cu interese exclusiv pecuniare și care au totală lipsă de respect în primul rând pentru cei mai vulnerabili: persoane în vârstă, părinți cu copii în brațe, cu multe bagaje și multe ore de drumuri, dar și alți oameni care vin pentru prima oră în Cluj-Napoca sau se întorc acasă...
Dacă unii sunteți străini de subiect, vă dau câteva exemple: "Nu, nu... mă duc mai departe... <centrul orașului fiind foarte aproape>... azi aveau doar curse în Dej, Bistrița", alții strigă, mai tare sau mai discret, în funcție de cât le e nesimțirea: "... doar curse lungi, doar curse lungi!", alții zic că "doar în euro fac curse... unde mergeți, hai sa ne întelegem?"... și multe alte astfel de mizerii, părăsind mașinile dacă îi iei la întrebări, înjurând și bolborosind amenințări, blocând accesul altor taximetriști, iar oamenilor obosiți, cu bagaje, cu copii etc... le rămâne doar să se roage de ei sau să îi tot ignore și să caute alte ieșiri din aeroport... Da', până când?
Pe scurt, dacă tot se perpetuează mizeria asta de comportament de mai mulți ani, cine ma ajută să obțin suspendarea licențelor de taximetrie pentru cei cu mașinile din imagine care erau acum ap. 1 oră în aeroport, cu o greață de nedescris, de parcă era a lor aeroportul și cu abordarile descrise mai sus?... vă asigur că doar azi se pot obține mai multe plângeri față de aceștia.
Apoi, pentru cei care se gândesc la acest oraș, să nu zic doar aeroport, ce ziceți de mesaje peste tot în aeroport și care să atragă atenția asupra acestor comportamente și un număr de telefon la care să fie reclamați simplu și apoi să-i vedem dispăruți? E atât de greu?
OK, nu știu acum și nici nu vreau să împart responsabilități dar, mă gândesc la o presiune publică și vă cer ajutor, că altfel rămânem doar cu lamentările și speranțele de mai bine... Știu, sevicii de calitate, ca în orice oraș civilizat dar, până atunci, hai să stârpim mizeria asta!'', scrie Ciprian Morcan, pe Facebook.