Şcoală de marketing digital pentru studenţi la Cluj

Şcoală de marketing digital pentru studenţi la Cluj
Şcoala gratuită de marketing digital dedicată exclusiv studenților pasionați și-a propus să formeze următoarea generație de specialiști în marketing online. După două ediții consecutive la București, Onlined se va desfăşura anul acesta și în Cluj-Napoca, între 31 octombrie și 3 noiembrie.

Proiectul a fost fondat de Mircea Grecescu și a avut loc în 2013, sub umbrela Voluntari pentru Idei și Proiecte, ca școală gratuită de social media dedicată studenților. În 2014, conceptul a fost preluat de către Cătălina Pop, care l-a dus mai departe sub forma unei școli de marketing digital. Acum, Lavinia Mehedințu îi extinde granițele către Cluj. 
 
„Am primit atâtea mail-uri și mesaje în social media în care am fost întrebați dacă nu facem o ediție și la Cluj, încât nu am putut să ignorăm această nevoie”, susţine Lavinia Mehedințu, actualul project manager. Onlined are în spate două ediții care au adunat o comunitate de peste 50 de oameni, viitori specialiști în marketing online. Aceasta cuprinde trei etape: școala propriu-zisă, programul de mentorat și internshipuri, urmat de intrarea în comunitate. 

Etapa de școală va avea loc sub forma unor traininguri de patru zile, pe teme ca strategii în online, gândire creativă, tehnologii în digital, online tools & analytics. Ea se va încheia cu o parte practică. Programul de mentorat și internshipuri urmărește să ducă procesul de învățare despre digital marketing al studentilor la un alt nivel. Intrarea în comunitatea Onlined reprezintă un alt punct de continuitate al proiectului, în cadrul căreia învățarea se bazează pe distribuirea de resurse. Dintre studenţii înscrişi până la 28 octombrie vor fi aleși 20 care să participe la traininguri și să facă parte din comunitatea Onlined.

Comenteaza