Conferinţă de marketing şi comunicare la Cluj în aprilie, cu 150 de invitaţi

Conferinţă de marketing şi comunicare la Cluj în aprilie, cu 150 de invitaţi
Conferinţă internaţională de marketing şi comunicare la Cluj, în aprilie.

MarkDay aduce speakeri internaţionali în 25 aprilie la Golden Tulip Ana Dome, în Cluj-Napoca. Conferința e dedicată specialiştilor de marketing şi comunicare iar organizatorii spun că aceasta "se deosebeşte de evenimentele existente atât prin structura aparte, cât mai ales prin invitaţii ediţiei". Speakerii vor aborda subiecte de actualitate care vor fi transpuse ulterior în ateliere şi dezbateri. Conferinţa va găzdui în jur de 150 de invitaţi, va cuprinde prezentări, dezbateri şi şapte ateliere tematice.

"Printre speakerii confirmați sunt oameni din agenții de publicitate, oameni cu background de media, marketeri în companii, antreprenori, freelanceri, Mircea Criveanu - orasulm.eu, Ionuț Oprea - Standout, Raluca Mihalachioiu - The Public Advisors, Oana Ioja - Ogilvy, Iulian Comănescu - comanescu.ro, Lorand Balint Boti - Platypus Group, Adrian Ilovan - Netlogiq. Speakerii surpriză pentru debate vor fi anuntați în curând", spun organizatorii.
Temele acoperite în acestă ediție sunt mobile campaigns, engagement 2.0, gamification, building relationships, maximizare rezultate în online, psihologie marketeri, client service creativ, innovation marketing.

Nick Sohnemann a lucrat 2 ani în departamentul de inovație al agenției de media OMD pentru clienți precum Vodafone, McDonalds, Daimler, Beiersdorf. În ultimii 4 ani a fost trend researcher și Global Innovation Advisor la TrendONE, unde activitatea lui era de a ghida clienții în a aplica trendurile în mod inovativ pentru businessurile lor. Din ianuarie 2013 și-a deschis propria firma de consultanță în inovație - INNOSPARK. Acesta va susține o prezentare cu tema Marketing Innovation - Do it right!, în care va familiariza publicul cu trendurile de marketing relevante din mai multe piețe, cu tips and trickuri de implementare a inovației. În cadrul workshopului participanții vor fi împărțiți în grupe și vor dezvolta împreună idei de marketing în funcție de anumite trenduri și le vor evalua împreună.

Iulian Pădurariu coordonează din 2008, de la Viena, activitatea la Trout&Partners, firma de consultanta, pentru Europa Centrală şi de Est. Experienţa sa anterioară adună poziţii de director la companii româneşti de renume precum Policolor, Murfatlar sau TVR. Printre realizările sale se numară 11 premii Effie, lansarea şi dezvoltarea unor importante agenţii de publicitate, precum şi lansarea şi poziţionarea unor branduri româneşti cunoscute. La Marks (Marketing Simplificat), Iulian Pădurariu activeaza în calitate de Consultant de marketing asociat. Subiectul pe marginea căruia Iulian Pădurariu va susţine prezentarea din cadrul conferinţei MarkDay, poartă titlul Engagement 2.0 - Gamification. Acesta prezintă metode simple și care favorizează crearea unei relaţii durabile win-win, extinderea bazei de date a clienţilor, creşterea forţei de vânzare şi depăşirea concurenţei într-un mod inteligent. Marks foloseşte "gamification" pentru clienţii lor din Germania, Austria sau chiar Rusia pentru creşterea loializării şi implicării clienţilor. Tehnica în sine este încă la început de drum, dar doreşte să stârnească interesul participanţilor.

Cristian Ezri - Business development CEE în cadrul Beilink Business Foreign Affairs, vine cu un background multicultural și cu expertiză în energie verde.

Comenteaza