Cum vrea o agenţie de publicitate să trimită electoratul pasiv la vot
- Scris de Ziua de Cluj
- 28 Noi 2012, 16:50
- Eveniment
- Ascultă știrea

Campania Trend Communication urmăreşte să tragă un semnal de alarmă în rândul electoratului pasiv, caracterizat drept pesimist şi sceptic cu privire la opţiunile oferite în ultima perioadă de politica românească. "In speranţa activării electoratului raţional, instigăm la o informare corectă şi la prezenţa la vot, iar pentru asta aducem drept argumente o serie de vizuale ce ilustrează tocmai elementele negative ale politicii româneşti: promisiuni deşarte, nepotism, electorat activ cu nivel educaţional redus, pomeni electorale, voturi cumpărate", explică echipa de campanie.
„Argumentele care spun că dreptul la vot trebuie exercitat pentru că doar aşa primim legitimitatea de a-i critica pe aleşi sau că în trecutul recent s-a murit pentru recăpătarea acestui drept sau că este singura modalitate de a ne implica în viaţa cetăţii s-au spus de prea multe ori, aşa că au devenit clişee", spune specialistul în marketing politic Adrian Demian Groza, editorialist la ZIUA de CLUJ. "Există însă şi un alt argument, mai simplu şi mai pragmatic, la care e bine să reflectăm: absenţa votului deschide căi spre metode tot mai facile de fraudare, care pot să determine rezultate contrare voinţei majorităţii, inclusiv prin deturnarea propriului nostru vot, fără să o aflăm vreodată".