EVENIMENT. Clujenii sunt interesaţi de brandul oraşului

EVENIMENT. Clujenii sunt interesaţi de brandul oraşului
Brandul Clujului a provocat discuţii aprinse în această seară, cu prilejul unei dezbateri organizate la Turnul Croitorilor de revista „Corso”.
Specialistul în branding Aneta Bogdan şi realizatorul TV Cătălin Ştefănescu au vorbit despre branduri, Cluj, instituţii şi oameni, cu intervenţii din sală, uneori chiar mai emoţionale.

Aneta Bogdan a accentuat brandul ca un factor care asigură prosperitatea locuitorilor unui oraş, însă a făcut şi câteva precizări. „în brandingul de locaţie trebuie să existe o sustenabilitate a imaginii”, a punctat ea, adică ceea ce se vinde prin brand trebuie chiar să existe.

Discuţia s-a axat pe elementele care pot caracteriza Clujul, de la oraş universitar la centru de business, de pildă. Participanţii, foarte numeroşi, au cerut autorităţilor o implicare mai concretă, nu doar discuţii, însă dialogul a atins o mulţime de aspecte legate de brand şi aplicarea conceptului în lume.
Comenteaza