Facturi mari și uși închise la E.ON Cluj. Nu se intră decât cu programare

Facturi mari și uși închise la E.ON Cluj. Nu se intră decât cu programare
| Foto: Google Maps / Adrian

Indiferent ce problemă ai, din 1 martie vei mai putea intra în magazinul E.ON din Cluj-Napoca doar cu programare online. Cei mai afectați vor fi clienții în vârstă, fără acces la internet sau fără cunoștințe digitale.

Începând cu data de 1 martie, accesul clienților în magazinul E.ON din municipiul Cluj-Napoca se va putea realiza doar în baza unei programări prealabile, realizată prin intermediul serviciului E.ON eBooking, anunță compania care s-a remarcat în ultima perioadă doar prin facturile uriașe la gaz sau energie electrică.

Măsura, susțin reprezentanții E.ON, "are în vedere îmbunătățirea confortului clienților noștri prin economisirea timpului acestora, asigurarea unui flux adecvat de clienți pentru o deservire corespunzătoare și evitarea eventualelor sincope în preluarea și soluționarea solicitărilor acestora".

De fapt, comunicarea între clienți și companie va fi extrem de dificilă, chiar imposibilă pentru persoanele în vârstă, cele fără acces la internet sau cele fără cunoștințe digitale.

Întreg procesul e extrem de complicat: pentru a discuta cu cineva de la E.ON Cluj, în sediul situat pe str. Decebal, nr. 93-95, programările se fac accesând https://www.eon.ro/programare-online, de unde clientul va primi un e-mail de confirmare cu un cod. La data programării, codul va fi introdus în terminalul pentru eliberarea bonurilor din Magazinul E.ON, iar solicitarea va fi preluată de un consultant.

Nu se pot face programări pentru ziua în curs. 

Ca alternativă pentru deplasarea la magazinul companiei, clienții au la dispoziție următoarele canale de comunicare, la fel de dificil de utilizat de anumite categorii de clienți:

  • formularul de contact disponibil pe www.eon.ro;
  • contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
  • telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
  • SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro
Comenteaza