Firmele clujene au intrat în zodia microrevelioanelor

Firmele clujene au intrat în zodia microrevelioanelor
Pentru a le face o bucurie angajaţilor în preajma sărbătorilor, din ce în ce mai multe firme clujene organizează în cluburi petreceri tematice, cu măşti, costume sau karaoke.

Marea majoritate a localurilor clujene au menţinut preţurile de anul trecut pentru party-urile din pragul sărbătorilor de iarnă. Chiar şi cele mai serioase bresle se implică în evenimente distractive, astfel că cei din Baroul Cluj au fost "prinţi şi prinţese".

În Bamboo Cluj, petrecerile din preajma Crăciunului şi a Revelionului, aşa-numitele microrevelioane, au loc pe tot parcursul lunii decembrie. "Firmele organizează petreceri tematice, de criză", a precizat Radu Vlas, proprietarul localului. "Fiecare client îşi alege tema pe care îşi va face petrecerea, iar noi îl ajutăm cu decorarea sălii sau cu momente artistice", a explicat omul de afaceri. Între temele alese până acum în clubul clujean a fost seara de karaoke, întoarcerea la anii copilăriei, iar cei de la Baroul Cluj, care au avut petrecerea duminică, 11 decembrie, au avut ca tematică "prinţi şi prinţese". Preţul pe care o firmă îl plăteşte pentru un party în Bamboo poate varia de la 80-90 de lei la 400 de lei pentru fiecare participant, la fel ca anul trecut.

Numărul evenimentelor de acest fel este însă mai mic ca în 2010. "În primul rând, o cauză este tăierea bugetelor din firme pentru divertisment şi apoi a crescut numărul de săli care organizează aşa ceva la Cluj", a explicat Vlas.
Pentru cei de la Broadway Bar Cluj-Napoca, anul acesta nu vine cu mari noutăţi în privinţa petrecerilor de dinaintea sărbătorilor de iarnă. "Este cam la fel, avem 1-2 asemenea petreceri pe săptămână", a declarat Rareş Popa, managerul localului.

Clujenii care vin să petreacă aici nu au însă preferinţe pentru evenimentele tematice. "Companiile vor petreceri simple până la Crăciun", a adăugat Popa. În acest weekend, în Broadway au loc evenimente organizate de o firmă din domeniul medicinei şi de una din IT. Nici cei din Diesel Club nu simt o mare diferenţă faţă de petrecerile din aceeaşi perioadă a anului 2010. "Unele dintre firmele care veneau la noi s-au mutat în alte localuri pentru că între timp au devenit mai mari şi au nevoie de mai mult spaţiu, însă nu sunt multe", a spus Mircea Buteanu, managerul localului. "Nu pot spune că se simte criza în acest context. E un eveniment care se întâmplă o dată pe an şi pentru firmele mari banii cheltuiţi pentru o petrecere cu angajaţii nu înseamnă aşa mult", a precizat managerul.

Şi în Diesel Club au loc petreceri tematice, cu costume de cazinou sau măşti de carnaval. "Preţurile sunt tot ca anul trecut, decente. Este o limită sub care nu se poate trece. Cu toate astea, piaţa e mai aglomerată acum şi unii ar face orice ca să se remarce", a mai spus Buteanu.

În "reţeaua" localurilor Janis Pub, My Way Club şi Janis la Stuf petrecerile din pragul sărbătorilor sunt atât costumate, cât şi cu seri de karaoke, muzică live sau DJ. În general, au loc miercuri şi joi. "Am crescut puţin preţurile, le-am aliniat cu concurenţa", a precizat Adrian Munteanu, proprietarul localurilor.

 

 

Comenteaza